• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    06.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3287122
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 20.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Rådgiver anskaffelser og kontraktsoppfølging

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Byrådsavdeling for arbeid, sosial og bolig har ansvar for tjenestetilbud innen sosialtjeneste, psykisk helse, bolig, tjenester til barn og familie, tjenester til utviklingshemmede, konsernovergripende HR-funksjoner og områdesatsing. Byrådsavdelingen er sekretariat for byråd for arbeid, sosial og bolig. Avdelingen følger opp fem underliggende etater og ledes av kommunaldirektør.

Det er ledig en fast 100% rådgiverstilling ved seksjon for økonomi og administrasjon. Den som tilsettes vil være fagperson med hovedansvar for anskaffelser og kontraktsoppfølging og delansvar for myndighetsutøvelse/ juridiske betenkninger.

Arbeidsoppgaver
  • Rådgivning og lederstøtte på anskaffelses- og kontraktsområdet
  • Koordinere og gjennomføre anskaffelser
  • Innenfor ansvarsområdet/ oppgaveløsning samarbeide med andre byrådsavdelinger og Innkjøp konsern
  • Vedlikeholde og oppdatere byrådsavdelingens kontraktsportefølje i kommunens kontrakts- og administrasjonsverktøy (KAV)
  • Klagesaksbehandling og etterkontroller av saksbehandling
  • Aktiv videreutvikling av anskaffelses- og kontraktsområdet 
  • Lederstøtte og juridiske betenkninger innenfor byrådsavdelingens myndighetsutøvelse 
  • Andre arbeidsoppgaver må påregnes 
Kvalifikasjoner
  • Utdanning på masternivå innen rettsvitenskap. Ved særskilt relevant erfaring kan andre utdanningsretninger på masternivå vurderes
  • Fordel med relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet
  • Fordel med erfaring fra bruk av digitale systemer av relevans for stillingen
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Kompetanse innen Lean/ kvalitetsforbedring vil være en fordel 
Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner 
  • Du evner å skape tillit og bygge gode relasjoner til samarbeidspartnere og kolleger
  • Du er analytisk, strukturert og prosessorientert
  • Du kan arbeide selvstendig, er fleksibel og har høy arbeidskapasitet 
Vi tilbyr
  • Et spennende, hyggelig og engasjert arbeidsmiljø med høyt faglig nivå
  • Et arbeidsmiljø bestående av administrativ og politisk toppledelse
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    06.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3287122
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 20.11.2020