• Företag
    Agder fylkeskommune
  • Ansökningstiden
    10.06.2019
  • Arbetsfunktion
    Rådgiver
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Master
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Önskat språk
    norsk, engelsk
  • Adress
    4838, ARENDAL
    ARENDAL
    Norge
  • Andra arbetsplatser
    Arendal
  • Antal befattningar
    3
  • Karriere-kod
    1775503
  • Se här för andra jobb från Agder fylkeskommune
  • Uppdaterad 28.05.2019
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Agder fylkeskommune

Rådgiver anskaffelser

Offentlig forvaltning

Rådgiver anskaffelser - Avdeling innkjøp og anskaffelse, Hjemmehavn økonomi og styring

Det søkes etter 3 rådgivere til Avdeling innkjøp og anskaffelse i Agder fylkeskommune. Avdelingen har ansvar for at fylkeskommunen gjennom anskaffelser deltar i samfunnsutviklingen og når vedtatte mål innenfor tjenesteyting, klima og miljø og det seriøse arbeidslivet.
Avdeling Innkjøp og anskaffelse i Agder fylkeskommune vil bli plassert i Arendal. Arbeidssted er Arendal, men det vil påregnes noe tilstedeværelse i Kristiansand høst 2019.

Avdeling innkjøp og anskaffelse er plassert i Hjemmehavn økonomi og styring som har ansvaret for å sikre kontinuerlig oppmerksomhet på helhetlig styring og god og effektiv drift, gjennom god regnskapsforvaltning og lønnstjenester, strategisk innkjøpsarbeid og funksjonell tilrettelegging av det politiske arbeidet.


Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og gjennomføre anskaffelsesprosesser innenfor varer og tjenester.
  • Bistand i forbindelse med planlegging og gjennomføring av anskaffelsesprosesser innenfor bygg, anlegg og vei.
  • Drift av vare- og tjenesteavtaler
  • Samarbeid med andre innkjøpsorganisasjoner og kommuner
  • Rådgiver for bestillere og ledere i egen organisasjon og tilknyttede kommuner
  • Kontraktsadministrasjon
  • Relevante oppgaver innenfor fagområdet som innkjøpsoppfølging, opplæring og veiledning, oppdatering av informasjonssider, samt statistikk og analyse

Kvalifikasjoner:

  • Universitet eller høyskole (masternivå) med relevant retning innen juridiske/økonomiske fag
  • Spesialisering innenfor området offentlige anskaffelse er ønskelig.
  • Relevant erfaring fra fagområdet kan bli vurdert til å kompensere for kravet om masterutdanning.
  • Kjennskap til anskaffelsesprosesser i det offentlige
  • Interesse for og relevant erfaring fra innkjøps/anskaffelsesarbeid er ønskelig.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • God kompetanse innen bruk av informasjonsteknologi.

Utdanningsretning:

  • Økonomi
  • Juridiske fag

Utdanningsnivå:

  • Høyskole / Universitet, (300 sp, 5 år) Mastergrad

Personlige egenskaper:

  • Vi trenger en selvstendig, ansvarsbevisst og resultatorientert medarbeider.
  • Evne til planlegging og strukturert gjennomføring av arbeidsoppgaver vektlegges.
  • Søkere må ha gode evner til kommunikasjon og samarbeid.
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et spennende og tidvis travelt fagmiljø
  • Gode muligheter for videreutvikling av kompetanse
  • En operativ stilling hvor du blir sittende tett på der det skjer
  • En utviklingsorientert fylkeskommune og engasjerte kollegaer
  • Spennende prosjekter og oppdrag med tydelige resultater
  • Lønn etter avtale
  • Offentlig pensjonsordning
  • Startdato: 01.08.2019


Kontaktinfo:Lise Solgaard, Økonomisjef, tlf: (+47) 95281010, e-post: Lise.Solgaard@vaf.no

 

  • Företag
    Agder fylkeskommune
  • Ansökningstiden
    10.06.2019
  • Arbetsfunktion
    Rådgiver
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Master
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Önskat språk
    norsk, engelsk
  • Adress
    4838, ARENDAL
    ARENDAL
    Norge
  • Andra arbetsplatser
    Arendal
  • Antal befattningar
    3
  • Karriere-kod
    1775503
  • Se här för andra jobb från Agder fylkeskommune
  • Uppdaterad 28.05.2019