• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0187, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5826545
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 23.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Rådgiver anskaffelser

Offentlig forvaltning

 

 Vil du være med å styre anskaffelsesprosesser?
 
Plan -og bygningsetaten søker en rådgiver til en nyopprettet stilling i seksjon økonomi, avdeling virksomhetsstyring.
 
Avdeling virksomhetsstyring består av seksjonene økonomi, styring og kvalitet. Per i dag har avdelingen 30 ansatte på de ulike seksjonene, hvorav 13 jobber i seksjon økonomi. Seksjon økonomi har ansvaret for økonomistyring, regnskap, anskaffelser og forvaltningsjuss.
 
Vi søker en engasjert og løsningsorientert rådgiver som vil være med på å videreutvikle anskaffelsesområdet i etaten. Hos oss blir du en del av et etablert anskaffelsesteam.  Som rådgiver vil du bistå med planlegging og gjennomføring av anskaffelser, samt følge opp avtaler. Hverdagen din vil være fylt med varierte problemstillinger og faglige utfordringer. 


Kvalifikasjoner:

  • utdanning fra universitet eller høyskole, minimum bachelorgrad innenfor fagfeltet
  • det kreves flere års relevant erfaring fra arbeid med anskaffelser, fortrinnsvis med offentlige anskaffelser
  • dokumenterte resultater fra anskaffelsesarbeid
  • god anskaffelsesfaglig kompetanse og forståelse
  • god kommersiell forståelse, for eksempel erfaring fra leverandør- eller oppdragsgiversidens
  • systemforståelse og god digital kompetanse
  • meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk er en forutsetning
  • søker med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller kravet til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker

Personlige egenskaper:

  • løsningsorientert
  • gode samarbeids- og gjennomføringsevner
  • god prosess- og rolleforståelse
  • serviceinnstilling, relasjonsbygger og lagspiller
  • utviklingsorientert og endringsvillig
  • effektiv, systematisk, nøyaktig og evner og jobbe med flere oppgaver samtidig

Vi tilbyr:

  • mulighet for å bidra inn i etatens viktige samfunnsoppdrag
  • tverrfaglig samarbeid og kompetanseutvikling
  • personlige og faglige utviklingsmuligheter
  • gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger som dekkes av arbeidsgiver
  • fleksitid og treningsmuligheter i arbeidstiden
  • Lønn etter  lønnstrinn 45-50 som tilsvarer fra kr 711 100 til kr 781 900 per år
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0187, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5826545
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 23.07.2024