Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
06.10.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4105491Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
- Uppdaterad 20.09.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Lillestrøm Kommune
Rådgiver
Offentlig forvaltning
Stillingen skal ivareta sentrale oppgaver innenfor oppvekstfeltet, først og fremst knyttet til tverrfaglig koordinering av arbeid for barn og unge. I 2022 vil hovedoppgaven for stillingen å være prosjektleder for BTI-prosjektet (Bedre tverrfaglig innsats – systematisk identifikasjon og oppfølging av utsatte barn – se mer under). Oppgavene i prosjektet vil i hovedsak handle om implementering og overgang til drift. Etter prosjektperioden vil oppgaver i stillingen være å lede og koordinere det faste tverrfaglige samarbeidssystemet i kommunen og andre oppgaver ved behov.
Kort om BTI
I BTI-prosjektet skal kommunen utvikle og implementere modeller for systematisk og kunnskapsbasert identifikasjon og oppfølgning av barn, særlig de det er knyttet bekymringer til. Modellen inneholder både en helhetlig, tverrsektoriell samarbeids/samhandlingsstruktur og handlingsveiledere for ansatte – fra bekymring til handling. Modellen har tre grunnleggende formål: Tidlig identifisering og intervensjon, bedre samordning av tjenestetilbudene, og medvirkning. BTI-prosjektet inngår som en del av kommunens arbeid med oppvekstreformen (barnevernreformen).
Arbeidsoppgaver:
- Lede BTI-prosjektet – blant annet sørge for implementering og overgang til drift og sammenheng/samarbeid med øvrige prosjekter i oppvekstreformen.
- Etter prosjektperioden, lede og koordinere det faste tverrfaglige samarbeidssystemet for barn og unge – og være et bindeledd mellom kommunens tverrfaglige tjenester. Ha et særskilt ansvar for oppfølging av det tverrfaglige samarbeidet, oppfølging av diverse tverrfaglige områder/temaer.
- Andre oppgaver etter behov, herunder blant annet bistand til/ledelse av andre aktuelle oppgaver/prosjekter innenfor tjenesteområdet.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innen prosjektledelse, prosjektmetodikk og tilhørende verktøy, og erfaring med prosjektarbeid.
- Minimum fullført master eller tilsvarende nivå innen sosialfag/helsefag/pedagogikk eller annen relevant utdanning.
- God oppdrags- og organisasjonsforståelse er nødvendig.
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne er nødvendig.
- Gode datakunnskaper og forståelse for fagsystemer er nødvendig.
- Erfaring fra arbeid med barn/unge og familier og erfaring innenfor tverrfaglig samarbeid vil bli vektlagt.
- Kunnskap om og erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt.
Personlige egenskaper:
Av personlige egenskaper søkes samarbeidsevne, selvstendighet, initiativ og evne til å finne løsninger, engasjement, fleksibilitet og ryddighet.Vi tilbyr:
- Et spennende og utviklende fagmiljø
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
06.10.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4105491Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
- Uppdaterad 20.09.2021