• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    28.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5036, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5656416
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.04.2024
Ledig stilling

Bergen kommune

Psykiatrisk sykepleier/vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Behandling, bo og ressursveiledning (BBR) ble opprettet som en resultatenhet under Etat for psykisk helse og rustjenester 1.mars 2020. Enheten består av 140 årsverk, med ca 300 ansatte fordelt på 8 bosenter og en administrasjon. Alle bosenter i enheten arbeider ut fra en recoveryorientert tilnærming. Å møte brukernes individuelle behov på en faglig god måte er sentrale mål for tjenesteytingen. Vi arbeider for å opprettholde og videreutvikle ADL-funksjonene hos den enkelte. De skal få hjelp til å ta i bruk egne ressurser som skal bidra til symptommestring, vekst og utvikling.
 
BBR har ledig en stilling i 100% for sykepleier/vernepleier med videreutdanning i psykisk helse- og rusarbeid ved Stoltzen Bosenter. Bosenteret gir heldøgns botilbud til mennesker med rus- og psykiske helseutfordringer. Stoltzen bosenter har 14,8 årsverk og 12 beboere. Stillingen innebærer langvakter på 12,5 timer og arbeid hver 4.helg. Vi kan tilby et variert fagmiljø bestående av tilsynslege, vernepleiere, sykepleiere, fagarbeidere, hjelpepleiere, assistenter, kokk og avdelingsleder. 

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig sykepleier-/vernepleierutdanning på minimum bachelornivå. Sykepleie/vernepleie med legemiddelhåndterings ansvar.
  • Relevant erfaring fra fagfeltet somatikk, psykiatri og rus. 
  • Erfaring fra både 1. og 2. linje tjenesten er ønskelig.
  • Relevant videreutdanning fortrinnsvis innenfor SEPREP eller psykisk helsearbeid.
  • Norskkunnskaper tilsvarende Bergenstesten.
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Generell god IKT-kompetanse. Ønskelig med kjennskap til aktuelle fagsystemer
  • Krav om politiattest ved tilbud om stilling.
  • Førerkort klasse B.  
  • På grunn av personalsammensetningen oppfordrer en menn til å søke.

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig
  • Positiv og løsningsorientert
  • God fleksibel samhandlingsevne
  • Evne til å arbeide i team
  • Lojal
  • Høy endringskapasitet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • 100% fast stilling.
  • God pensjonsordning.
  • Ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA).
  • Lønn etter gjeldende avtaler.
  • Veiledning.
  • Godt arbeidsmiljø.
  • En variert og spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver .
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    28.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5036, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5656416
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.04.2024