Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
22.11.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2273161Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 15.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Prosjektstilling - Rådgivning rus og psykisk helse
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du et faglig engasjement og er opptatt av å delta i et tverrfaglig miljø? Avdeling Rådgivning rus og psykisk helse er organisert under seksjon psykisk helse og rus i Bærum kommune. Vi tilbyr gode og forsvarlige tjenester gjennom et systematisk arbeid med kvalitetsforbedring og videreutvikling av våre tjenester. Avdelingen er en åpen og tilgjengelig tjeneste som bistår med kartlegging, kortvarig oppfølging og eventuell henvisning til andre aktuelle hjelpeinstanser for innbyggere i kommunen over 18 år. Målgruppen er personer med utfordringer knyttet til rus, psykisk helse eller andre sosiale problemer. Vår visjon i er å tilby gode tjenester til brukere med rusproblematikk/rusavhengighet og/eller psykiske vansker. Avdelingen skal igangsette et prosjekt for å tydeliggjøre behovet for samordning av tjenester til eldre med rusutfordringer. Prosjektets hovedoppgave vil i første del være å avdekke og kartlegge omfanget av rusrelaterte skader som medfører tidlig aldring og behovet for samordnede tjenester. Engasjementets varighet er ett år. Ansettelse snarest mulig.
Kvalifikasjoner:
• Det er ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid, samt erfaring fra arbeid med målgruppen • Det er ønskelig med videreutdanning innen rus • Du er fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy • Du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet • Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarendePersonlige egenskaper:
Vi ser etter deg som: • er god til å kommunisere • er en lagspiller • tar initiativ • har pågangsmot • er systematisk og har evne til planlegging og gjennomføring • er innovativ Personlig egnethet vektleggesVi tilbyr:
• Individuelt tilpasset opplæringsplan • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Vitnemål og attester tas med på intervju • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova § 25)Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
22.11.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2273161Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 15.11.2019