Bedrift
Trøndelag fylkeskommuneSøknadsfrist
02.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5954596Se her for andre jobber fra Trøndelag fylkeskommune
- Oppdatert 02.12.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Trøndelag fylkeskommune
Prosjektøkonom
Offentlig forvaltning
Prosjektøkonom
Seksjon drift og vedlikehold (714001), Trøndelag fylkeskommune
Trøndelag fylkeskommune har ansvaret for å utvikle fylkesvegnettet og annen tilknyttet infrastruktur. Dette er oppgaver knyttet til investering og fornying, drift og vedlikeholde vegene, trafikksikkerhet og forsvarlig forvaltning av vegnettet
Seksjon drift og vedlikehold jobber med å sikre vegkapitalen og verdiene som ligger i fylkesvegnettet. Dette gjøres blant annet gjennom driftskontrakter på veg, elektro/veglys og bruvedlikehold. I tillegg har seksjonen ansvaret for asfalt og dekkelegging, vegoppmerking. Seksjonen består av ca 60 medarbeidere fordelt på støttefunksjoner og 5 team, og dekker hele Trøndelag.
Vi har behov før styrke vår kapasiteten innen økonomi. Vi søker etter én til to prosjektøkonomer for å følge opp økonomien i vår interne drift og prosjektportefølje, knyttet opp mot de ulike teamene.
Seksjon drift og vedlikehold veg tilbyr et sterkt fagmiljø og spennende arbeidsoppgaver i et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø. Vi er en arbeidsplass med god takhøyde og humor kombinert med profesjonalitet overfor kollegaer, andre faggrupper, entreprenører og andre samarbeidspartnere.
Antall faste stillinger: 1-2 prosjektøkonomer.
Arbeidssted: Fylkets hus Trondheim eller Steinkjer.
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning innenfor økonomi/regnskap fortrinnsvis på masternivå
- Relevant erfaring med økonomistyring av prosjekter og større porteføljer
- God kompetanse i bruk av Microsoft Excel og andre relevante analyseverktøy
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk
- Kjennskap til offentlig forvaltning er ønskelig, men ingen betingelse
- Kjennskap til systemer som ISYpø, Framsikt, Agresso er en fordel.
- Omfattende og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
Personlige egenskaper:
Vi søker en selvstendig og strukturert kollega som har evne til å skape relasjoner og å samarbeide på tvers i organisasjonen. Du er nytenkende og våger å utfordre det etablerte. Oppgavene krever at du er fleksibel og har evne til å prioritere i hektiske perioder. Vi ønsker en trivelig og omgjengelig person som kan være med å bygge laget hos oss.
- Du har evne til å skape relasjoner og å samarbeide på tvers av faglig bakgrunn
- Du er proaktiv og løsningsorientert
- Du jobber effektivt i nettverk, men også selvstendig og strukturert
- Du er fleksibel og med evne til å prioritere mellom oppgaver i hektiske perioder
- Du har evne til rettidige leveranser med riktig kvalitet Bidrar positivt til et godt arbeidsmiljø
- Du bidrar positivt til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø, med muligheter for faglig og personlig utvikling
- Utfordrende og spennende oppgaver, med mulighet til å være med å utforme løsninger og skape gode prosesser.
- Inkluderende og trivelig arbeidsplass med gode kolleger, både faglig og sosialt
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bedriftsidrettslag
Bedrift
Trøndelag fylkeskommuneSøknadsfrist
02.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5954596Se her for andre jobber fra Trøndelag fylkeskommune
- Oppdatert 02.12.2024