Bedrift
Trøndelag fylkeskommuneSøknadsfrist
02.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5954596Se her for andre jobber fra Trøndelag fylkeskommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Trøndelag fylkeskommune
Prosjektøkonom
Offentlig forvaltning
Prosjektøkonom
Seksjon drift og vedlikehold (714001), Trøndelag fylkeskommune
Trøndelag fylkeskommune har ansvaret for å utvikle fylkesvegnettet og annen tilknyttet infrastruktur. Dette er oppgaver knyttet til investering og fornying, drift og vedlikeholde vegene, trafikksikkerhet og forsvarlig forvaltning av vegnettet
Seksjon drift og vedlikehold jobber med å sikre vegkapitalen og verdiene som ligger i fylkesvegnettet. Dette gjøres blant annet gjennom driftskontrakter på veg, elektro/veglys og bruvedlikehold. I tillegg har seksjonen ansvaret for asfalt og dekkelegging, vegoppmerking. Seksjonen består av ca 60 medarbeidere fordelt på støttefunksjoner og 5 team, og dekker hele Trøndelag.
Vi har behov før styrke vår kapasiteten innen økonomi. Vi søker etter én til to prosjektøkonomer for å følge opp økonomien i vår interne drift og prosjektportefølje, knyttet opp mot de ulike teamene.
Seksjon drift og vedlikehold veg tilbyr et sterkt fagmiljø og spennende arbeidsoppgaver i et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø. Vi er en arbeidsplass med god takhøyde og humor kombinert med profesjonalitet overfor kollegaer, andre faggrupper, entreprenører og andre samarbeidspartnere.
Antall faste stillinger: 1-2 prosjektøkonomer.
Arbeidssted: Fylkets hus Trondheim eller Steinkjer.
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning innenfor økonomi/regnskap fortrinnsvis på masternivå
- Relevant erfaring med økonomistyring av prosjekter og større porteføljer
- God kompetanse i bruk av Microsoft Excel og andre relevante analyseverktøy
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk
- Kjennskap til offentlig forvaltning er ønskelig, men ingen betingelse
- Kjennskap til systemer som ISYpø, Framsikt, Agresso er en fordel.
- Omfattende og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
Personlige egenskaper:
Vi søker en selvstendig og strukturert kollega som har evne til å skape relasjoner og å samarbeide på tvers i organisasjonen. Du er nytenkende og våger å utfordre det etablerte. Oppgavene krever at du er fleksibel og har evne til å prioritere i hektiske perioder. Vi ønsker en trivelig og omgjengelig person som kan være med å bygge laget hos oss.
- Du har evne til å skape relasjoner og å samarbeide på tvers av faglig bakgrunn
- Du er proaktiv og løsningsorientert
- Du jobber effektivt i nettverk, men også selvstendig og strukturert
- Du er fleksibel og med evne til å prioritere mellom oppgaver i hektiske perioder
- Du har evne til rettidige leveranser med riktig kvalitet Bidrar positivt til et godt arbeidsmiljø
- Du bidrar positivt til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø, med muligheter for faglig og personlig utvikling
- Utfordrende og spennende oppgaver, med mulighet til å være med å utforme løsninger og skape gode prosesser.
- Inkluderende og trivelig arbeidsplass med gode kolleger, både faglig og sosialt
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bedriftsidrettslag
Bedrift
Trøndelag fylkeskommuneSøknadsfrist
02.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5954596Se her for andre jobber fra Trøndelag fylkeskommune