Company
Bærum kommuneApplication deadline
20.02.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5567248Look here for other jobs from Bærum kommune
- Updated 06.02.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bærum kommune
Prosjektleder vann- og avløpsanlegg
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Prosjektenheten - realisering av spennende prosjekter
Prosjektenheten styrer Bærum kommunes prosjekter innen teknisk infrastruktur; vei, vann og avløp, byutvikling, renovasjon, turveier, parker og gravplasser, massehåndtering og sykkelregulering.
Prosjektenheten består av avdelingene Miljø og samferdsel, Vann og avløp samt en stab. Vi er 44 ansatte, som ivaretar kommunens byggherreansvar gjennom ledelse av prosjekter fra regulering/konseptfasen til gjennomføring og overlevering av ferdige anlegg.
Vår prosjektomsetning er på ca. 350 - 400 mill. kr. pr. år og oppdragsmengden er økende. Vi er ISO-sertifisert for oppfølging av kvalitet ISO 9001 og miljø ISO 14001 og har gode systemer for gjennomføring av prosjekter.
Vann- og avløpsavdelingen i Prosjektenheten består av 20 mennesker, med funksjonene avdelingsleder, prosjektledere, byggeledere, teknisk personell og en Controller. VA står foran store og spennende prosjekter som følge av samfunnsutviklingen og by-prosjektene.
Vi søker etter en/to dyktige prosjektledere med allsidig erfaring innen VA bransjen. Prosjektene består hovedsakelig av separering, særlig i urbane områder, men også av renovering av VA-nettet inkludert kum-arbeider og trykk- og pumpestasjoner. Gravefrie anleggsmetoder (NoDig) er også viktig for oss, fordi det medfører mindre eller ingen graving, mindre transport og bruker mindre nye masser, som gir et bedre klimaregnskap.
Prosjektene krever tett kontakt med vår oppdragsgiver som er tjenestestedet Vann og avløp, men også tett samarbeid internt med bl.a. avdelingsleder, Controller, jordskiftekandidat, anskaffer og jurist. I tillegg er vi opptatt av god kontakt med omgivelsene i gjennomføringsfasen som naboer og næringsdrivende, samtidig som vi sikrer god fremkommelighet for gående og syklende.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor eller master med relevant profil, men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
- Noe erfaring fra prosjektledelse er nødvendig
- Erfaring fra byggherresiden er ønskelig
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Resultatorientert og god evne til å planlegge og gjennomføre
- Engasjert, fleksibel og omgjengelig, med gode samarbeidsevner
- Har evne til å sette seg raskt inn i nye systemer og prosesser
- Stor arbeidskapasitet og pågangsmot
- Innovativ og pådriver for bærekraftige løsninger
Personlig egnethet blir vektlagt
Vi tilbyr:
Foruten varierte og dessuten samfunnsnyttige prosjekter, får du følgende i denne rollen:
- Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
- Gode utviklingsmuligheter
- En organisasjon i utvikling, som også omfatter bruken av teknologi og digitalisering
- Fleksitidsordning
- Konkurransedyktig lønn og offentlig tjenestepensjon
- Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
- Nye attraktive lokaler i Kommunegården
Company
Bærum kommuneApplication deadline
20.02.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5567248Look here for other jobs from Bærum kommune
- Updated 06.02.2024