• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    19.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5428929
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 31.10.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Prosjektleder tidligfase

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lyst til å sette spor etter deg i viktige prosjekter?

Vi og våre beslutningstakere har høye ambisjoner innen klima, miljø og bærekraft, i tillegg til at vi satser høyt på tjenesteutvikling og arkitektur. Hvert år starter vi utvikling og bygging av flere ulike typer bygg, som skoler, barnehager, brannstasjoner, idrettsanlegg og kulturarenaer; for å nevne noe. Vi vil at du skal tilføre vårt tverrfaglige miljø enda mer kompetanse og erfaring. Vi søker deg som liker samarbeid og deling av kunnskap!

Bærum kommune Eiendom har med sine ca. 300 ansatte ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Vi har høye ambisjoner for at våre bygg skal være klimakloke og bygges kostnadseffektivt.

For å få vite mer om Eiendom i Bærum kommune:  https://www.baerum.kommune.no/om-barum-kommune/organisasjon/om-eiendom-i-baerum-kommune/jobbe-i-eiendom/ 

Bli med og sett spor! 

Kvalifikasjoner:

For å mestre oppgavene bør du ha følgende bakgrunn:  

  • Høyere utdanning og fortrinnsvis master, innen eiendomsutvikling, prosjektledelse, arkitektur, landskapsarkitektur eller andre relevante utdanningsløp
  • Gjerne 3 års erfaring fra ledelse av byggeprosjekter – primært i prosjektets tidlige fase
  • God forretningsforståelse og kunnskap om prosjektøkonomi
  • Erfaring fra plan- og reguleringsarbeid  
  • Gode ferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Det er en fordel med kjennskap til innkjøp og offentlige anskaffelser. 

I en av stillingene vil erfaring med ledelse av planprosesser bli særskilt vektlagt.

Personlige egenskaper:

Tverrfaglighet står sterkt når kommunen skal utvikle prosjekter og konsepter. Vi mener derfor at du må

  • være nysgjerrig på nye løsninger og konsepter for formålsbygg 
  • ha trygghet til å vurdere potensialer for nye løsninger og utfordre tjenestene til å tenke nytt
  • evne å visualisere fra idé/mulighet til planleggingsfasen gjennom godt samarbeid med øvrige interessenter
  • være og opptre selvstendig og strukturert
  • evne å løse komplekse problemstillinger

Vi tilbyr:

Foruten store, svært varierte og dessuten samfunnsnyttige prosjekter, får du følgende i denne rollen:  

  • Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
  • Gode utviklingsmuligheter hos en av Norges største eiendomsvirksomheter
  • En organisasjon i utvikling, som også omfatter bruken av teknologi og digitalisering
  • Aktivitetsbaserte kontorlokaler og en nyrenovert kommunegård
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Fleksitidsordning

 

  • Vitnemål og attester lastes opp i Webcruiter
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    19.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5428929
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 31.10.2023