Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
20.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0561, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
5899763Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 28.09.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Prosjektleder søkes til gjennomføring av VA-prosjekter
Offentlig forvaltning
Vann- og avløpsetaten (VAV) har ledig stilling som prosjektleder. Stillingen tilhører Seksjon prosjektgjennomføring, som organiserer etatens bygge- og prosjektledere. Det gjelder både prosjekter der VAV er byggherre, og prosjekter som inngår i byutviklingsporteføljen.
Vann- og avløpsetaten skal utrede og gjennomføre mange interessante og utfordrende prosjekter og utbyggingsoppgaver i årene framover. Fornyelsen av infrastrukturen for vann og avløp i Oslo fortsetter og inkluderer et stort mangfold av forskjellige prosjekter. Prosjektavdelingen planlegger og gjennomfører prosjekter på distribusjonsnettet med tilstøtende anlegg som for eksempel høydebasseng, pumpestasjoner, kummer, kulverter, samt prosjekter på prosessanleggene, dammer med mer.
Ta en titt på disse artiklene om noen av prosjektene vi jobber med:
Slik rehabiliteres vann- og avløp i Oslo uten å måtte grave opp hele gaten
Disse ingeniørene jobber med helt annerledes VA-prosjekter
Utfordringene stod i kø da de populære byøyene i Oslofjorden fikk vann og avløp
Kvalifikasjoner:
- Relevant teknisk utdannelse på master- eller bachelornivå, gjerne innen bygg og anlegg eller prosessteknologi. Spesielt relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet.
- Det legges vekt på tilleggskompetanse innen økonomi og/eller prosjektledelse.
- Relevant erfaring som prosjektleder eller byggeleder vektlegges herunder:
- - Planlegging og framdriftsstyring av prosjekter.
- - Avtaleinngåelse, kontraktshåndtering og økonomisk avslutning av prosjekter.
- - Håndtering av flere prosjekter.
- Kompetanse / erfaring med vann og avløp er et pluss.
- God kompetanse innen SHA og risikostyring.
- Erfaring fra kvalitetsarbeid er ønskelig.
- Gode relevante kunnskaper innen IT og erfaring i bruk av prosjektplanleggingsverktøy.
- Meget god norskspråklig framstillingsevne, muntlig og skriftlig.
- Førerkort klasse B.
Personlige egenskaper:
- Drivende og løsningsorientert med gjennomføringsevne.
- Gode kommunikasjonsevner.
- Ryddig og strukturert.
- Evne til å jobbe i tverrfaglig team.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Meget interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en virksomhet med et viktig samfunnsoppdrag.
- Tverrfaglig og profesjonelt miljø med hyggelige kolleger.
- Ryddig og fleksibel arbeidstid.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
- Hytter til låns i marka.
- Trening i arbeidstiden.
- Lønnstrinn 49 til 62, som tilsvarer kr 767 400 til kr.990 800 pr. år etter kompetanse og erfaring.
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
20.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0561, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
5899763Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 28.09.2024