Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
20.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5435783Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 03.11.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bærum kommune
Planlegger mobilitet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du interesse og engasjement for overordnet mobilitetsplanlegging? Vi har ledig 1 fast stilling som planlegger i By- og områdeutvikling
Stillingen er i avdeling By- og områdeutvikling med 17 medarbeidere. Avdelingen inngår i Plan- og bygningstjenesten sammen med Regulering, Byggesak og Geodata. Vi er til sammen ca. 100 medarbeidere og holder til sentralt i Sandvika med kort vei til et godt kollektivtilbud, handel og tjenester mm.
By- og områdeutvikling har ansvaret for kommuneplanens arealdel, kommunedelplaner og områdereguleringer, strategisk arealplanlegging, medvirkning i statlige og regionale infrastrukturprosjekter, samt overordnet mobilitetsplanlegging. Vi har et bredt fagmiljø med varierte arbeidsoppgaver og tilbyr gode muligheter for faglig utvikling. Vi vektlegger god dialog og samarbeid internt og med andre aktører, både private grunneiere, utbyggere og konsulenter og offentlige myndigheter.
Vi søker etter en erfaren planlegger som vil jobbe strategisk og fremtidsrettet med mobilitetsplanlegging i Bærum kommune. Hovedoppgavene vil være å utarbeide kommunens egne planer og strategier knyttet til fagområdet mobilitet, samt å delta i ulike samarbeidsfora, interne og eksterne, innenfor dette feltet. Kommunen har ambisiøse målsetninger knyttet til grønn mobilitet, og stillingen vil være en sentral bidragsyter for å realisere målene.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på masternivå/sivilingeniør – mobilitetsplanlegging, byplanlegging mv.
- Det er ønskelig med erfaring fra areal- og mobilitetsplanlegging i Norge
- Kunnskap om planprosesser etter plan- og bygningsloven
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk
- God til å samarbeide på tvers av organisasjonen
- Løsningsorientert - god til å finne løsninger
- Analytiske egenskaper og evne til å kommunisere resultater
- God kunnskap om digitale verktøy
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- vil jobbe i skjæringspunktet mellom fag og politikk
- er utviklingsorientert og samfunnsengasjert
- evner å arbeide selvstendig og i team, målrettet og strukturert
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- Hyggelige kolleger og et godt fagmiljø
- Moderne kontorlokaler sentralt i Sandvika
- Fleksibel arbeidstid og hjemmekontorordning
- Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjon
Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
20.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5435783Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 03.11.2023