• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5199222
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 19.05.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

Personalkonsulent med media

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ansattservice har som formål å skape et sterkt fagmiljø som bistår i å levere nært sagt alle støttetjenester til ansatte i Bergen kommune. For å få det til samler vi ulike kompetanse- og ekspertmiljøer sentralt i Ansattservice, og vi har omtrent 270 ansatte totalt. 

Ansattservice drifter og forvalter IKT-systemer og -tjenester som gjelder hele Bergen kommune. Ansattservice drifter også sentrale økonomitjenester inne fagområdene regnskap, inkasso, lønn og fraværsrefusjon. I tillegg bistår Ansattservice med rådgivning og prosjektledelse som i sum skal sikre god virksomhetsutvikling i Bergen kommune. Vi setter brukerbehovene høyt og arbeider derfor mye sammen med andre offentlige virksomheter. Avdelingene samarbeider tett innad i Ansattservice for å levere gode tjenester til kommunenes ansatte. 

Stab server det indre liv i Ansattservice. Vi har ansvar for HR, lokasjonene og økonomien til Ansattservice. Vi er åtte ansatte i stab – avdelingsleder, økonomileder og seks medarbeidere som jobber med HR, lokasjoner og økonomi. Ansattservice er lokalisert på to lokasjoner og stab har ansvar for oppfølging av bygget i forhold til HMS, brannvern, renhold og oppfølging mot huseier. På HR siden er vi ansvarlig for interne rutiner i Ansattservice – hvordan vi skal ha det hos oss. Vi bistår lederne i rekrutteringsprosessen og rådgivning innenfor HR-område. Vi har hovedansvar for lønn. Vi har også ansvar for hele økonomien til Ansattservice.  

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra HR-arbeid (lønn, fravær, personal) 
  • Fordel med erfaring fra UBW HR 
  • 3-årig høyskole innenfor administrasjon 
  • Lang erfaring oppveier for manglende formalkompetanse 
  • Erfaring fra å lage webinar (manus, kjøreplan, utføre) 
  • God formidler/pedagogisk 
  • Komfortabel med å stå foran kamera i forbindelse med webinar, frokostmøter e.l. 

Personlige egenskaper:

  • Du er pedagogisk i din fremstilling både muntlig og skriftlig 
  • Du liker å lære, og har lett for å lære deg nye systemer 
  • Evne til å skape tillit og gode relasjoner 
  • Du trives med teamarbeid, men er selvgående og ser hva som må gjøres for felleskapets beste 
  • God arbeidsmoral og høy etisk bevissthet 
  • Du tar ansvar for egen utvikling, slik at du stadig vokser i din rolle 
  • Du liker å dele kunnskap med kolleger 
  • Trives med å stå foran kamera 
  • Du bidrar til å fremme et godt arbeidsmiljø og omdømme ved å gi god service til kunder og medarbeidere 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale 
  • God pensjonsordning
  • Inspirerende arbeidsmiljø med dyktige medarbeidere og godt sosialt miljø 
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Mulighet for fleksibelt arbeidssted 
  • Parkeringsmuligheter (gjelder kun Spelhaugen) 
  • Bedriftsidrettslag 
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5199222
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 19.05.2023