Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
04.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5003, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
5199222Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 19.05.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Personalkonsulent med media
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ansattservice har som formål å skape et sterkt fagmiljø som bistår i å levere nært sagt alle støttetjenester til ansatte i Bergen kommune. For å få det til samler vi ulike kompetanse- og ekspertmiljøer sentralt i Ansattservice, og vi har omtrent 270 ansatte totalt.
Ansattservice drifter og forvalter IKT-systemer og -tjenester som gjelder hele Bergen kommune. Ansattservice drifter også sentrale økonomitjenester inne fagområdene regnskap, inkasso, lønn og fraværsrefusjon. I tillegg bistår Ansattservice med rådgivning og prosjektledelse som i sum skal sikre god virksomhetsutvikling i Bergen kommune. Vi setter brukerbehovene høyt og arbeider derfor mye sammen med andre offentlige virksomheter. Avdelingene samarbeider tett innad i Ansattservice for å levere gode tjenester til kommunenes ansatte.
Stab server det indre liv i Ansattservice. Vi har ansvar for HR, lokasjonene og økonomien til Ansattservice. Vi er åtte ansatte i stab – avdelingsleder, økonomileder og seks medarbeidere som jobber med HR, lokasjoner og økonomi. Ansattservice er lokalisert på to lokasjoner og stab har ansvar for oppfølging av bygget i forhold til HMS, brannvern, renhold og oppfølging mot huseier. På HR siden er vi ansvarlig for interne rutiner i Ansattservice – hvordan vi skal ha det hos oss. Vi bistår lederne i rekrutteringsprosessen og rådgivning innenfor HR-område. Vi har hovedansvar for lønn. Vi har også ansvar for hele økonomien til Ansattservice.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra HR-arbeid (lønn, fravær, personal)
- Fordel med erfaring fra UBW HR
- 3-årig høyskole innenfor administrasjon
- Lang erfaring oppveier for manglende formalkompetanse
- Erfaring fra å lage webinar (manus, kjøreplan, utføre)
- God formidler/pedagogisk
- Komfortabel med å stå foran kamera i forbindelse med webinar, frokostmøter e.l.
Personlige egenskaper:
- Du er pedagogisk i din fremstilling både muntlig og skriftlig
- Du liker å lære, og har lett for å lære deg nye systemer
- Evne til å skape tillit og gode relasjoner
- Du trives med teamarbeid, men er selvgående og ser hva som må gjøres for felleskapets beste
- God arbeidsmoral og høy etisk bevissthet
- Du tar ansvar for egen utvikling, slik at du stadig vokser i din rolle
- Du liker å dele kunnskap med kolleger
- Trives med å stå foran kamera
- Du bidrar til å fremme et godt arbeidsmiljø og omdømme ved å gi god service til kunder og medarbeidere
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- God pensjonsordning
- Inspirerende arbeidsmiljø med dyktige medarbeidere og godt sosialt miljø
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Mulighet for fleksibelt arbeidssted
- Parkeringsmuligheter (gjelder kun Spelhaugen)
- Bedriftsidrettslag
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
04.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5003, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
5199222Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 19.05.2023