• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    24.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6457345
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Ledigt jobb

Sandnes kommune

Pårørendekoordinator i hjemmetjenesten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Brenner du for å gjøre hverdagen litt lettere for dem som står nær sine eldre? Som pårørendekoordinator i Sandnes kommune får du en nøkkelrolle i å støtte, veilede og styrke pårørende som gir omsorg til eldre. Du bidrar til at de blir sett, hørt og får den hjelpen de trenger – samtidig som samspillet mellom pårørende og kommunens tjenester blir enda bedre.

Målet med stillingen er å bidra til at pårørende får god informasjon, veiledning og støtte i rollen som omsorgsperson, og å styrke samhandlingen mellom pårørende og kommunens helse- og omsorgstjenester til eldre. Det er et ønske om at stillingen skal bidra til å redusere pårørendebelastningen og du vil jobbe tett sammen med demenskoordinator og frivillighetskoordinator for å oppnå dette.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor innen helse- og sosialfeltet.
  • Kjennskap og kunnskap om kommunale helse- og omsorgstjenester innen eldreomsorgen.
  • Erfaring fra pårørendearbeid innen eldreomsorgen.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.  
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne. 
  • Norskferdigheter på minimum nivå B2 for ikke skandinavisk talende.
  • Førerkort klasse B.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen må du levere egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).


Personlige egenskaper:

  • Du kan skape framdrift og arbeide planmessig.
  • Du har evne til å jobbe selvstendig.
  • Du har evne til å involvere og samhandle med andre kollegaer og brukere av tjenestene på en god måte.
  • Du har evne til å jobbe utviklende.

Vi tilbyr:

  • Muligheter til faglig utvikling og til å jobbe i et tverrfaglig sammensatt miljø.
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    24.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6457345
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune