Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
24.11.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6457345Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Pårørendekoordinator i hjemmetjenesten
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Brenner du for å gjøre hverdagen litt lettere for dem som står nær sine eldre? Som pårørendekoordinator i Sandnes kommune får du en nøkkelrolle i å støtte, veilede og styrke pårørende som gir omsorg til eldre. Du bidrar til at de blir sett, hørt og får den hjelpen de trenger – samtidig som samspillet mellom pårørende og kommunens tjenester blir enda bedre.
Målet med stillingen er å bidra til at pårørende får god informasjon, veiledning og støtte i rollen som omsorgsperson, og å styrke samhandlingen mellom pårørende og kommunens helse- og omsorgstjenester til eldre. Det er et ønske om at stillingen skal bidra til å redusere pårørendebelastningen og du vil jobbe tett sammen med demenskoordinator og frivillighetskoordinator for å oppnå dette.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor innen helse- og sosialfeltet.
- Kjennskap og kunnskap om kommunale helse- og omsorgstjenester innen eldreomsorgen.
- Erfaring fra pårørendearbeid innen eldreomsorgen.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
- Norskferdigheter på minimum nivå B2 for ikke skandinavisk talende.
- Førerkort klasse B.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- I denne stillingen må du levere egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.
Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper:
- Du kan skape framdrift og arbeide planmessig.
- Du har evne til å jobbe selvstendig.
- Du har evne til å involvere og samhandle med andre kollegaer og brukere av tjenestene på en god måte.
- Du har evne til å jobbe utviklende.
Vi tilbyr:
- Muligheter til faglig utvikling og til å jobbe i et tverrfaglig sammensatt miljø.
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
24.11.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6457345Se her for andre jobber fra Sandnes kommune