• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    24.09.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4086244
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 08.09.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Overingeniør

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bærum kommune, tjenestested Avfall og gjenvinning, har som hovedoppgaver ansvar for innsamling av husholdningsavfall fra kommunens innbyggere og innsamling av næringsavfall fra kommunale bygg. I tillegg har tjenestedet ansvar for drift av gjenvinningsstasjonen på Isi.
I avdeling Renovasjon som står for innsamling av avfall, er det ledig stilling som overingeniør. Stillingen vil ha hovedansvar for oppfølging og utvikling av eksisterende avfallssug, samt følge opp avdelingens behov ved etablering av nye avfallssug.

Tiltredelse snarest.

Arbeidsoppgaver:

  • Ivareta renovasjon sitt behov ved etablering av nye avfallssug
  • Oppfølging av driftsavtaler og rammeavtaler som benyttes for avfallssug
  • Uttalelser til reguleringsplaner/byggesaker som omhandler avfallssug
  • Oppfølging av den videre utbyggingen av avfallssug på Fornebu med bl.a. overtagelse av teknisk infrastruktur
  • Jobbe med kontinuerlig forbedringsarbeid av eksisterende anlegg og ved utvikling av nye
  • Jobbe for å oppnå best mulig kvalitet for brukere av anlegg, driftsansvarlige av anlegg og for materialgjenvinningsgraden av de avfallstyper som samles inn gjennom avfallssug
  • Deltakelse i internt utviklingsarbeid i avdelingen og Bærum kommune for øvrig                              

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig universitet- eller høgskoleutdanning, fortrinnsvis innen tekniske fag
  • Ønskelig med erfaring fra drift og utvikling av avfallssug 
  • Ønskelig med erfaring fra renovasjon og gjenvinning
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2
  • Gode generelle kunnskaper og ferdigheter i applikasjoner som for eksempel Office365 (Excel, PPT mm), .

Personlige egenskaper:

  • God gjennomføringsevne 
  • Fremtidsrettet og løsningsorientert
  • Strukturert med analytiske evner 
  • Gode samarbeidsevner og samtidig evne til å arbeide selvstendig 
  • Serviceinnstilt og villig til å stå på ekstra i perioder 
  • Positiv lagspiller med utpreget evne til å stå for eget fag og egen sak 

Vi tilbyr:

  • En unik mulighet til å utvikle deg personlig i en innovativ organisasjon med stort samfunnsansvar  
  • Spennende arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Høy grad av selvstendighet
  • En organisasjon i utvikling, som også omfatter stadig endring i bruk av ny teknologi og digitalisering 
  • Moderne og aktivitetsbasert arbeidsplass midt i Sandvika sentrum med godt kollektivtransporttilbud og sykkelparkering innendørs. Vi flytter til Kommunegården i 2023 
  • El-bilpool og elsykler 
  • Lønn etter avtale
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    24.09.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4086244
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 08.09.2021