• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    29.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5191556
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 13.05.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Ønsker du faglige utfordringer og utviklingsmuligheter så er stillingen innen anskaffelser midt i blinken for deg.

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune søker to dyktige og engasjerte rådgivere med interesse for offentlige anskaffelser. Ønsker du faglige utfordringer og utviklingsmuligheter i skjæringspunktet mellom juss, økonomi og samfunnsansvar så er stillingen innen anskaffelser midt i blinken for deg.

Den ene stillingen er rettet mot enheten Eiendom der hovedfokuset er bygg- og anleggsanskaffelser. Sandnes Eiendom har ansvar for Sandnes kommune sin eiendomsportefølje.

Til stillingen som skal bistå Eiendom vil det være en fordel med kunnskap innen entrepriseanskaffelser. Stillingen er hovedsakelig rettet mot anskaffelser til Sandnes Eiendom.

Den andre stillingen ligger til kommunens sentrale anskaffelsesenhet. Den sentrale enheten bistår de fleste tjenesteområdene med deres anskaffelser.
Enheten Anskaffelser består av 11 dyktige medarbeidere med ulik faglig bakgrunn innen juss, økonomi og ingeniørfag. Vi har et overordnet fagansvar for anskaffelsesregelverket ved anskaffelse av varer, tjenester, bygg og anlegg til kommunen. Vi inngår forretningsmessige kontrakter med næringslivet og har ansvar for oppfølging av disse. I stillingen som rådgiver vil du ha et utstrakt samarbeid med kommunens administrasjon og resultatenheter, samarbeid med andre kommuner og leverandører.
 
Vi søker deg som er en utadvendt person, som vil ha en krevende og selvstendig stilling knyttet til kvalitetssikring av konkurransegrunnlag, gjennomføring av anskaffelsesprosesser, kontraktsinngåelse og oppfølging av kontrakter. I tillegg vil du være en ressursperson i spørsmål knyttet til anskaffelser.
 
Hvorfor Anskaffelser i Sandnes?
Hos oss har du store utviklingsmuligheter. Du vil opparbeide deg en unik kompetanse som er ettertraktet i arbeidsmarkedet. Vi legger til rette for at du kan arbeide på tvers av fagområder, bygge kompetanse og utvikle ditt eget potensiale. Dette bidrar til et pulserende og engasjerende arbeidsmiljø. Sandnes kommune er opptatt av at den ansatte opplever en fornuftig balanse mellom jobb og fritid. Vi er opptatt av at den enkelte ansatte selv skal kunne videreutvikle sine kompetanseområder og interesser gjennom jobben hos oss. Hos oss vil du oppleve en variasjon i arbeidsoppgaver. Vi har søkelys på samfunnsansvar og for deg som er den rette kandidaten er det muligheter for å utvikle seg innen blant annet klima og miljø. Stillingen gir en mulighet til å tilegne seg kompetanse innen et variert lovverk, samt muligheten for å bistå de ulike virksomhetene i kommunen i anskaffelsesprosesser innenfor et vidt spekter av fagområder.   

 

Kvalifikasjoner:

  • Ingeniør / Siv.ing
  • Juridiske fag
  • Økonomi / Administrasjon
  • Annet relevant fagområde

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.

Utdanningsnivå Høyskole/universitet, 4 år eller mer

  • Ønskelig med kompetanse og erfaring innen regelverket om offentlige anskaffelser
  • Ønskelig med erfaring med Norsk standard og offentlig forvaltning
  • Ønskelig med erfaring fra kontraktsforhandlinger
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
  • Gode ferdigheter i bruk av IT-verktøyer og er positiv til ny teknologi
  • Nyutdannede med relevant utdannelse vil bli vurdert.

Personlige egenskaper:

Erfaring fra å jobbe i tverrfaglige team
Evne til å jobbe selvstendig og effektivt
Pålitelig, analytisk og strukturert
Gode veilednings- og samarbeidsevner, løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • Vi kan tilby ett fleksibelt og uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og lang erfaring innen
    fagområdet anskaffelser.
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale
  • Kontorer sentralt plassert i Sandnes Sentrum
  • Hjemmekontor etter avtale
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    29.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5191556
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 13.05.2023