• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    16.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4379504
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 02.02.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Ønsker du å lede en avdeling i utvikling med et spennende og sammensatt fagfelt?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mariehaven sykehjem er et moderne og relativt nytt sykehjem som ligger i flotte omgivelser på Dønski tett på Bærum sykehus. Sykehjemmet har 72 beboere fordelt på to avdelinger.

Avdeling 1 består av forsterket skjermet plasser med en liten enhet for psykogeriatriske beboere. Denne enheten er i ferd med å bli etablert.

Avdeling 2 er Kad/korttidsenhet. Hver avdeling har 36 plasser fordelt på 4 enheter med 9 beboere i hver enhet.

Nå søker vi etter en avdelingsleder/avdelingssykepleier med erfaring fra demens og psykiatri til avdeling 1. Sykehjemmet har et sterkt fagmiljø med egen fagrådgiver for fag og kvalitet. Vi legger stor vekt på kvalitetsarbeid og kompetanseheving. På avdelingen er det høy dekningsgrad av fagutdannet ansatte. Vi er et sykehjem som ønsker å være i utvikling og vil derfor ha et godt samarbeid mellom avdeling 1 og 2 på å utnytte hverandres ressurser til det beste for brukerne. Du vil i samarbeid med resten av lederteamet være med på å lede denne utviklingen.

Vi ser etter deg som er utdannet sykepleier eller vernepleier med erfaring innenfor ledelse, demens og alderspsykiatri. Vi søker etter en leder som er en god rollemodell og spydspiss i avdelingen. Du må ha evne til å organisere, både se helhet i avdelingen og fange opp detaljer, iverksette tiltak både for å utvikle og bibeholde et godt arbeidsmiljø, så vel som iverksette miljørettet tiltak for beboerne.

For mer informasjon besøk vår nettside eller Facebook side. 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for personal, økonomi og kvalitet i tjenesteutførelsen i samarbeid med tjenesteleder i henhold til kommunens retningslinjer
  • Medansvar for planlegging av drift og utvikling
  • Turnusarbeid
  • Målrettet arbeid for avdelingen og tjenestestedet med utarbeidelse og implementering av virksomhetsplan, HMS plan, årshjul og ROS analyse
  • Sørge for at avdelingen oppleves som en god arbeidsplass, med arbeidsglede, trivsel og utviklingsmuligheter for den enkelte medarbeider
  • Ansvar for deltagelse i ansettelse av personell til egen avdeling
  • Tett samarbeid med ledergruppen på sykehjemmet

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier eller vernepleier. HPR nummer registreres i søknad
  • Utdanning innen ledelse, eventuelt erfaring fra tilsvarende stilling
  • Erfaring fra demens og psykiatri
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve minimum nivå C1 eller lignende

Personlige egenskaper:

  • Har gode verdier som engasjement, respekt, åpenhet og pågangsmot
  • Nøyaktig, effektiv, målrettet og løsningsorientert
  • Bidrar aktivt til et positivt og helsefremmende arbeidsmiljø

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend og utviklingsmuligheter
  • Lønn etter avtale

 

Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse.

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    16.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4379504
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 02.02.2022