• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    14.02.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5545249
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 05.02.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Økonomirådgiver 100 % fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for tjenester til utviklingshemmede er en av fem etater under byrådsavdeling BEHO - Byrådsavdeling for eldre, helse og omsorg. BEHO - har ansvaret for kommunens samfunnsoppgaver innen folkehelse, tjenester til eldre og særlig omsorgstrengende, helsetjenester og legevakt. Byrådsavdeling for eldre, helse og omsorg har ansvaret for vel 8000 ansatte. 

Etat for tjenester til utviklingshemmede har vel 3000 ansatte og gir tjenester til 1400 bruker, vi har 112 tjenestesteder og er en av de største helseetatene i landet. I forbindelse med omorganisering av etaten, har vi nå en ledig økonomirådgiver stillinger.

Du vil inngå i et eget team med egen avdelingsleder, teamet er sammensatt av økonomirådgivere og to rådgivere innenfor ressursstyring. Avdelingen går inn i enheten for kvalitet og organisasjonsutvikling. Teamet skal sørve hele etaten innenfor fagområdene. Vi søker rådgivere med erfaring fra økonomiarbeid, som er strategisk og analytisk. Må kunne se sammenhengene mellom ulike områder. Du evner å strukturere arbeidsoppgavene og jobbe selvstendig.  Du samarbeider godt med andre og liker å ha flere baller i luften samtidig.

Bli med fra starten av ny organisering og bidra til å sette ditt preg på egen avdeling. Vi søker deg som brenner for å sikre gode tjenester til utviklingshemmede gjennom å bidra til et godt økonomiarbeid. Du er faglig dyktig, engasjert, motiverende og ønsker å bidra til at kvalitet er i høysetet.

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig relevant høys skole eller universitetsutdanning innen økonomi- og administrasjon. Bachelorgrad 180 studiepoeng
  • Ønskelig med relevant videreutdanning
  • Fordel med relevant erfaring
  • Kjennskap til Bergen Kommune eller offentlig sektor vil være en fordel
  • Må ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne
  • Gode samarbeid - og kommunikasjonsferdigheter
  • Fordel med kjennskap til kommunens IT systemer
  • Gode datakunnskaper 
  • Må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom
  • Personlig egnethet er en forutsetning og vil vektlegges særlig

Personlige egenskaper:

  • Evne til å tenke og handle strategisk og analytisk
  • Du er initiativrik og flink til å tilegne deg ny kunnskap
  • Må kunne utvikle egne digitale ferdigheter
  • Være løsningsorientert og fleksibel
  • Må ha høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon.
  • Være utviklingsorientert og opptatt av god tjenestekvalitet.
  • Ha en åpen og inkluderende væremåte, være samarbeidsvillig og lærevillig 

Vi tilbyr:

  • Vi tilbyr et godt og aktivt arbeidsmiljø
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Team med andre økonomirådgivere
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn som rådgiver etter lokale lønnsbestemmelser
  • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    14.02.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5545249
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 05.02.2024