Företag
Rauma kommuneAnsökningstiden
11.08.2021Anställningsform
workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordningBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6300, ÅNDALSNES
RAUMA
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3912201Se här för andra jobb från Rauma kommune
- Uppdaterad 09.07.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Rauma kommune
Nattevakt i bofelleskap Nesbakken
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
I bofellesskap Nesbakken, avdeling Bo- og Habiliteringstjenesten, har vi nå ledig fast stilling som nattevakt i 55,79%.
Avdeling Bo- og Habiliteringstjenesten gir tjenester til personer med nedsatt funksjonsevne, i samlokaliserte omsorgsboliger med bemanning og til selvstendig hjemmeboende personer. Vi tilbyr hjelp til personer som har utfordringer med å utføre daglige praktiske og personlige gjøremål. Det kan omfatte bistand til å tilberede måltider, bistand med personlig hygiene, følge til avtaler og/eller aktiviteter eller hjelp til å organisere hverdagen. Hverdagsmestring, kontinuitet og trygghet er nøkkelord i tjenestetilbudet vårt.
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider i 55,79% stilling på natt som har:
- bestått utdanning i helse- sosial- eller pedagogiske fag på høyskolenivå, minst fullført helsefaglig utdanning på fagskole nivå
- god forståelse for hva arbeidet med personer med nedsatt funksjonsevne innebærer
- kunnskap og erfaring med (forebygging av) tvang og makt, kapittel 9 Helse og omsorgstjenesteloven
- gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig
- gode kommunikasjonsferdigheter og er løsningsorientert. En stabil personlighet vektlegges
Er du motivert til å utføre gode helse- og omsorgstjenester, og liker å jobbe selvstendig?
Turnus
Nattstillingen har arbeid hver 4. helg. Vakter starter kl. 21.30 og slutter kl. 08.00. Nattevakten har ansvar for 4 beboere på Nesbakken med ulike behov på natt.
Personlige egenskaper
Vi ønsker oss kollegaer som SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause, som vil bidra positivt til å nå våre mål sammen og holde kommunens visjon levende, samt som ser sin rolle og legger innsats i vårt felles ansvar for å bidra aktivt i arbeidet til Rauma-innbyggernes beste.
Vi tilbyr
et godt og aktivt fag- og arbeidsmiljø og et godt samarbeid både i egen bolig og på tvers av boliger.
Ansettelse
Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, regler og tariffavtaler. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad sendes:
Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli tatt i betraktning ved tilsetting. På grunn av at vi har tatt i bruk nytt program for søknader/rekruttering i mars 2020 er verken nåværende eller tidligere ansatte registrert som brukere. Interesserte må derfor opprette ny bruker for å få søkt.
Det er viktig at du tar deg tid til å registere/oppdatere din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Du trenger ikke legge ved attester og vitnemål til elektronisk søknad, men vi ber om at disse tas med på evt intervju/ettersendes på forespørsel.
Lønn-/personaldrift kan kontaktes for rettledning vedr elektronisk søknad, henvendelse pr mail lonn@rauma.kommune.no. Vi kan ikke tildele eller endre passord, men for øvrige spørsmål er vi behjelpelig med det vi kan.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere som ønsker unntatt offentlighet på søkerliste eller krever fortrinnsrett må begrunne dette i søknaden.
Ved ansettelse i stillinger innen helse- og omsorg kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges ved tilsetting. Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden.
Kontaktpersoner om du vil vite mer om stillingen er:
Virksomhetsleder Annelies Slabbertje, tlf +47 46935815, annelies.slabbertje@rauma.kommune.no (t.o.m. 16. juli)
Avdelingsleder Mette Gjerdalen Stangenes, tlf +47 91894028, mette.stangenes@rauma.kommune.no (fra 19. juli)
Företag
Rauma kommuneAnsökningstiden
11.08.2021Anställningsform
workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordningBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6300, ÅNDALSNES
RAUMA
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3912201Se här för andra jobb från Rauma kommune
- Uppdaterad 09.07.2021