• Company
    Namsos kommune
  • Application deadline
    24.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    , Namsos
    NAMSOS
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6053777
  • Look here for other jobs from Namsos kommune
Vacancy

Namsos kommune

Mottaksvert NAV Midtre Namdal, 100 % vikariat

Offentlig forvaltning

Er du et ordensmenneske som liker å snakke med andre mennesker?

Nav Midtre Namdal ser etter deg som ønsker å være med på å utvikle våre tjenester og å bidra til rettssikkerhet for våre innbyggere. Stillingen innebærer en kombinasjon av merkantile oppgaver og arbeid i mottak.

Vi ser etter en person som trives med å jobbe med mennesker, har godt humør, er serviceinnstilt og samarbeidsvillig. Du må også være strukturert og nøyaktig.

 Om dette er noe for deg, da har NAV Midtre Namdal et 100% vikariat t.o.m. 31.12.2025 du kan søke på.

Stillingen er kommunal – med Namsos Kommune som arbeidsgiver, og med NAV Midtre Namdal som arbeidssted. NAV Midtre Namdal har 47 ansatte (statlige og kommunale) fordelt på to avdelinger med kontorer i Namsos, Overhalla, Høylandet og Flatanger, og betjener i overkant 21.000 innbyggere.

De kommunale tjenestene som er lagt til NAV-kontorene er opplysning, råd og veiledning, økonomisk stønad, kvalifiseringsprogrammet etter sosialtjenesteloven, midlertidig botilbud og individuell plan, og er organisert under avdeling for arbeid og velferd. Når du skal jobbe i mottak må du også ha generell kunnskap om helheten i Nav.

 

Stillingens arbeidsområde

  • Håndtering av både digital og fysisk post. Dette innebærer kjennskap til og bruk av flere fagprogrammer,
  • Skanning og journalføring,
  • Utskrift av dokumenter ved forespørsel om innsyn og tilsyn,
  • Håndtering av utbetalinger,
  • Fordeling av oppgaver på tvers av avdelinger,
  • Veiledning og bistand i mottak til brukere med ulike behov

 

Kvalifikasjonskrav

  • Minimum fagarbeider innen kontor/administrasjon. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
  • Vi vektlegger personlig egnethet og relevant erfaring.
  • God digital kompetanse og evne til å sette seg inn i nye programmer.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Vi ønsker at du er flerspråklig, med fordel om du snakker ukrainsk.

 

Vi ønsker at du

  • Har gode kommunikasjonsevner
  • Er selvstendig i planlegging og drift av egen arbeidsdag.
  • Er komfortabel med å ha mye og gjøre, og til tider ha uforutsigbar arbeidshverdag. Ofte får vi oppgaver med korte tidsfrister, og man må regne med at dagen ikke blir som planlagt. Dette betyr at du må være fleksibel og løsningsorientert.
  • Har et menneskesyn som støtter opp om NAVs holdninger og verdier
  • Har førerkort klasse B

 

Vi tilbyr

  • Spennende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Aktive og engasjerte kollegaer,
  • Gode muligheter for egenutvikling,
  • Fleksibel arbeidstid,
  • Lønn etter tariff.
  • Som kommunalt ansatt har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.

     

NAV er opptatt av mangfold og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. NAV vil legge forholdene til rette for søkere med redusert funksjonsevne.

Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges fram i forbindelse med intervju. Dette gjelder også for interne søkere.

For alle stillinger gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetslovens 25-2. Eventuell søknad om konfidensiell behandling må begrunnes. Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidsparnere og organisatorisk plassering. Søkere som mener å ha fortrinn av stilling, bes opplyse om dette i søknaden jfr. HTA 2.3.1

Namsos kommune er en IA-bedrift og opptatt av mangfold. Kommunen oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb uansett alder, kjønn, funksjonsvariasjon, nasjonalitet og etnisk bakgrunn. 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Send søknad". Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Innbyggertorget Namsos kommune.  

 

Er dette en jobb å flytte til?

Bor du ikke i Namsos kommune, men tenker at denne jobben jammen hørtes spennende ut? Da kan du besøke oss her først – velkommen!

Velkommen til Namsos kommune (video på YouTube)

Namsos kommune på Facebook

Namsos kommunes hjemmeside

Du finner oss også på Instagram og Snap. Eller kanskje du bare like godt skal ta turen og besøke oss?

 

  • Company
    Namsos kommune
  • Application deadline
    24.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    , Namsos
    NAMSOS
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6053777
  • Look here for other jobs from Namsos kommune