Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
23.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5873356Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 07.09.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
Miljøarbeider, miljøarbeidertjenesten
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du ute etter en spennende og givende jobb innen målrettet miljøarbeid til voksne med funksjonsutfordringer?
Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune plassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. Vi har fokus på mestring, brukermedvirkning og samarbeid og kan tilby et spennende arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere. Vi samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring.
Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 6 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser. Avdeling 5 gir tjenester til voksne personer med funksjonsnedsettelser. Vi er opptatt av å styrke kompetansen innad, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.
Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har faglig interesse, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor
Kvalifikasjoner:
- Autorisert helsefagarbeider, eller annen relevant fagarbeiderutdanning som barne- og ungdomsarbeider eller aktivitør
- Kompetanse innen målrettet miljøarbeid til personer med funksjonsnedsettelser
- Kunnskap og erfaring i arbeid med aktuell brukergruppe
- Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd og HOL kap.9 er ønskelig
- Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
- Gode IKT ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer
- Engasjement for fagutvikling
- God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Førerkort kl. B, med manuelt gir er en stor fordel
Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn tre måneder .
Personlige egenskaper:
- Ha evne til å sette deg inn i andres livssituasjon
- Gode samarbeidsevner, erfaring fra tverrfaglig/flerfaglig samarbeid
- Er ryddig og presis
- Ha evne til fleksibilitet og stabilitet
- Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
- Bidra til ett godt arbeidsmiljø
- Være positiv til endring og utvikling
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
- Godt arbeidsmiljø
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Intern opplæring
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
23.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5873356Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 07.09.2024