Företag
Kristiansund kommuneAnsökningstiden
11.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6509, KRISTIANSUND N
KRISTIANSUND
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5083399Se här för andra jobb från Kristiansund kommune
- Uppdaterad 21.03.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Kristiansund kommune
Medarbeider politisk sekreteriat
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Politisk sekretariat har ledig 100 % fast stilling.
Sekretariatet er underlagt kommunedirektørens kontor. Sekretariatet har som hovedoppgave å bistå og organisere kommunens politiske virksomhet. Politisk sekretariat bidrar i tillegg med støtte for politisk og administrativ ledelse, og har ansvar for gjennomføring av stortingsvalg og kommune- og fylkestingsvalg.
Arbeidsområder- sekretær- og servicefunksjoner for politikere og kommunedirektør
- planlegging og gjennomføring av møter i kommunens folkevalgte organ
- IT- støtte for folkevalgte
- administrere meddommerordningen
- fakturabehandling, møtegodtgjørelser og reiseregninger
- enkel saksbehandling
- andre oppgaver må regnes med
- relevant fagutdanning innen kontor eller administrasjon. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- relevant erfaring fra offentlig forvaltning
- erfaring med eller kjennskap til elektronisk dokumenthåndtering
- erfaring med eller kjennskap til administrative styringssystemer
- har gode samarbeidsevner og relasjonelle ferdigheter
- er fleksibel og løsningsorientert og bidrar til en enda bedre oppgaveløsning
- sørger for at oppgavene gjennomføres ryddig og strukturert.
- er samfunnsengasjert
- trives med en variert arbeidshverdag
Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyrVi kan tilby en spennende og utfordrende arbeidsplass i krysningspunktet mellom politikk og administrasjon. Stillingen inngår i et etablert fagmiljø med gode utviklingsmuligheter. Vi holder til i rådhuset, midt i Kristiansund sentrum, med nærhet til offentlig kommunikasjon.
- dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
- gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP
Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
SøknadSøknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.
Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.
Företag
Kristiansund kommuneAnsökningstiden
11.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6509, KRISTIANSUND N
KRISTIANSUND
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5083399Se här för andra jobb från Kristiansund kommune
- Uppdaterad 21.03.2023