• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    07.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0661, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5891613
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 24.09.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Oslo kommune

Lyst på ny jobb i en spennende etat?

Offentlig forvaltning

Vil du være med å sikre at Oslo brann- og redningsetaten har et brukervennlig og moderne arkiv? Nå har du sjansen! Vi søker nå en digitalt oppdatert medarbeider med arkivfaglig bakgrunn.

Om oss
Arkivet består av 3 medarbeidere inkludert arkivleder, og har ansvar for driftsoppgaver som dokumentfangst, journalføring, kvalitetskontroll, brukerstøtte og gradert arkiv.

Arbeidsoppgaver
Brann- og redningsetaten søker en dyktig medarbeider til arkivet. Vi har både elektronisk- og papirbasert arkiv, og bruker i dag sak- og arkivsystemet Acos Websak. Arkivet består av tre ansatte inkludert arkivleder, og inngår i Administrasjonsavdelingen. Avdelingen har rundt 30 medarbeidere og dekker flere fagfelt. 
Som arkivmedarbeieder vil du ha varierte oppgaver som naturlig tilligger et arkiv. Viktige oppgaver som brukerstøtte og opplæring blir en del av hverdagen. 

Arbeidsmiljø:
Vi legger vekt på tett samarbeid, gjensidig støtte og at vi utfordrer hverandre til å prestere på vårt beste. Du vil i teamet bli kolleger med en gjeng mennesker som liker å le sammen, samt har et stort faglig engasjement og omtanke for hverandre. Vi jobber tett og legger vekt på sparring, samarbeid og kompetansebygging.

Har du erfaring fra lignende oppgaver og brenner for riktig saksbehandling og arkivfaget er dette muligheten du har ventet på. 

Stillingen er ledig fra 1. oktober 2024.

Uttømmende politiattest som kreves ved ansettelse i henhold til Brann- og eksplosjonsvernsloven, kap. 2, § 18. - Politiattest.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på bachelornivå fra universitet eller høyskole innen arkiv- og dokumentasjonsforvaltning
    • Deler av kravet til utdanning kan fravikes i tilfeller der det foreligger lang og relevant erfaring
  • Kunnskaper om relevante lover og forskrifter
  • God digital kompetanse og systemforståelse
  • Erfaring med Acos WebSak, eller tilsvarende sak- og arkivsystemer
  • Erfaring fra offentlig forvaltning og arkivdrift
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig

    Personlige egenskaper:

    • Analytisk, strukturert og systematisk 
    • God gjennomføringsevne 
    • Gode samarbeidsevner 
    • God formidlingsevne   
    • Løsningsorientert og fleksibel 

    Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt 

    Vi tilbyr:

    • Faglig utfordrende oppgaver i et godt arbeidsmiljø 
    • Arbeidsplass på Brynseng
    • Fleksitidsordning
    • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring. Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. det trekkes ikke 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
    • Gode kolleger som strekker seg langt for å hjelpe
    • Stort faglig nettverk i Oslo kommune
    • Stillingen lønnes som spesialkonsulent i lønnstrinn 40 - 45 (kr 650 600  – kr  711 100 pr år) i Oslo kommunes lønnsregulativ, avhengig av kvalifikasjoner og kompetanse  
     

    • Företag
      Oslo kommune
    • Ansökningstiden
      07.10.2024
    • Heltid/Deltid
      Heltid
    • Anställningsform
      Permanent
    • Bransch
      Offentlig forvaltning
    • Utbildningskrav
      Påkrevet
    • Arbetserfsrenhet
      Ønskelig
    • Adress
      0661, OSLO
      OSLO
    • Antal befattningar
      1
    • Karriere-kod
      5891613
    • Se här för andra jobb från Oslo kommune
    • Uppdaterad 24.09.2024