Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
07.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0661, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
5891613Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Lyst på ny jobb i en spennende etat?
Offentlig forvaltning
Vil du være med å sikre at Oslo brann- og redningsetaten har et brukervennlig og moderne arkiv? Nå har du sjansen! Vi søker nå en digitalt oppdatert medarbeider med arkivfaglig bakgrunn.
Om oss
Arkivet består av 3 medarbeidere inkludert arkivleder, og har ansvar for driftsoppgaver som dokumentfangst, journalføring, kvalitetskontroll, brukerstøtte og gradert arkiv.
Arbeidsoppgaver
Brann- og redningsetaten søker en dyktig medarbeider til arkivet. Vi har både elektronisk- og papirbasert arkiv, og bruker i dag sak- og arkivsystemet Acos Websak. Arkivet består av tre ansatte inkludert arkivleder, og inngår i Administrasjonsavdelingen. Avdelingen har rundt 30 medarbeidere og dekker flere fagfelt.
Som arkivmedarbeieder vil du ha varierte oppgaver som naturlig tilligger et arkiv. Viktige oppgaver som brukerstøtte og opplæring blir en del av hverdagen.
Arbeidsmiljø:
Vi legger vekt på tett samarbeid, gjensidig støtte og at vi utfordrer hverandre til å prestere på vårt beste. Du vil i teamet bli kolleger med en gjeng mennesker som liker å le sammen, samt har et stort faglig engasjement og omtanke for hverandre. Vi jobber tett og legger vekt på sparring, samarbeid og kompetansebygging.
Har du erfaring fra lignende oppgaver og brenner for riktig saksbehandling og arkivfaget er dette muligheten du har ventet på.
Stillingen er ledig fra 1. oktober 2024.
Uttømmende politiattest som kreves ved ansettelse i henhold til Brann- og eksplosjonsvernsloven, kap. 2, § 18. - Politiattest.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på bachelornivå fra universitet eller høyskole innen arkiv- og dokumentasjonsforvaltning
- Deler av kravet til utdanning kan fravikes i tilfeller der det foreligger lang og relevant erfaring
- Kunnskaper om relevante lover og forskrifter
- God digital kompetanse og systemforståelse
- Erfaring med Acos WebSak, eller tilsvarende sak- og arkivsystemer
- Erfaring fra offentlig forvaltning og arkivdrift
- Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Analytisk, strukturert og systematisk
- God gjennomføringsevne
- Gode samarbeidsevner
- God formidlingsevne
- Løsningsorientert og fleksibel
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- Faglig utfordrende oppgaver i et godt arbeidsmiljø
- Arbeidsplass på Brynseng
- Fleksitidsordning
- Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring. Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. det trekkes ikke 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
- Gode kolleger som strekker seg langt for å hjelpe
- Stort faglig nettverk i Oslo kommune
- Stillingen lønnes som spesialkonsulent i lønnstrinn 40 - 45 (kr 650 600 – kr 711 100 pr år) i Oslo kommunes lønnsregulativ, avhengig av kvalifikasjoner og kompetanse
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
07.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0661, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
5891613Se her for andre jobber fra Oslo kommune