• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0180, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4952379
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 12.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Lønnsmedarbeider

Offentlig forvaltning

Er du vår nye lønnsmedarbeider?

Drives du av et høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver? 

HR-enheten i Plan- og bygningsetaten består av 13 medarbeidere. Enheten har blant annet ansvar for rekruttering, HMS, driftsoppgaver, personaladministrasjon, lønn, kompetanseutvikling og organisasjonsutvikling. Lønnstjenester for Plan- og bygningsetaten vil bli sentralisert i en felles lønnstjeneste for hele Oslo kommune, i løpet av høsten 2023. 

Vi søker en selvgående, strukturert og nøyaktig lønnsmedarbeider som finner effektive løsninger i en hektisk arbeidshverdag. Hovedoppgavene vil være knyttet til lønnsadministrasjon og tidsregistreringssystemer. Du må kunne arbeide selvstendig og være trygg i lønnsfaglige spørsmål.  

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvaret for saksbehandling og rapportering innenfor eget ansvarsområde 
  • Bidra inn i enhetens utviklingsoppgaver og prosjekter 
  • Informere, veilede og gi råd og opplæring til brukerne 
  • Initiere og gjennomføre forbedringer innenfor eget ansvarsområde 
  • Ansvar for å holde seg faglig oppdatert på utviklingen innenfor lønnsområdet 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet 
  • Erfaring fra lønnsadministrasjon, fortrinnsvis erfaring fra Agresso HR-system 
  • Kjennskap til WinTid eller tilsvarende tidsregistreringssystemer er en fordel 
  • God kompetanse på bruk av IKT-verktøy 
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne 
  • Det er ønskelig med kjennskap/utførelse av avstemming mellom lønn og regnskap 
  • Søkere med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker 

Personlige egenskaper:

  • Du er nøyaktig, effektiv og har god helhetsforståelse 
  • Du er strukturert, systematisk og evner å håndtere mange oppgaver samtidig 
  • Du er positiv, har gode samarbeidsevner og yter god service 
  • Du har gode analytiske evner og er løsningsorientert 
  • Du er fleksibel, har stor arbeidskapasitet og trives godt med mange ulike oppgaver 
  • Personlig egnethet vektlegges 

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø med faglige interesserte og dyktige kolleger 
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver innenfor lønnsområdet 
  • Mye ansvar og stor fleksibilitet 
  • Personlige og faglige utviklingsmuligheter 
  • Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger 
  • Fleksitid 
  • Treningsmuligheter i arbeidstiden 
  • Lønn etter lønnstrinn 42-44 som tilsvarer fra kr 612 600 til kr 634 400 per år 
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0180, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4952379
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 12.01.2023