• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    15.05.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5224, NESTTUN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5712610
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Lønnskonsulent 100 % fast

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for Tjenester til Utviklingshemmede har ansvar for enheter som gir tjenester til utviklingshemmede. Tjenestene omfatter hjemmetjenester, tilrettelagt bolig, avlastning, dagtilbud og fritidstilbud. Etaten er en av Norges største helse-etater.

Avdeling for HR og lønn bistår alle enheter i etaten, og i denne forbindelse ser vi etter to lønnskonsulenter som kan bistå våre nesten 6.000 ansatte. Avdelingen består i dag av 12 dyktige lønnskonsulenter, samlet i et fagmiljø som er basert på Midttun. Vi har god støtte i kommunens øvrige systemer. Avdelingen er organisert under enhet for kvalitet og organisasjonsutvikling.

Vi søker deg som brenner for å sikre gode tjenester til utviklingshemmede gjennom å bidra til et godt lønnsarbeid i tett samarbeid med avdelingsledere. Du er faglig dyktig, engasjert, motiverende og ønsker å bidra til at kvaliteten er i høysetet.

Etat for tjenester til utviklingshemmede gjennomgår for tiden en omorganisering og  endringer vil kunne forekomme.

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev innen kontor- og administrasjon, eller andre relevante fagkombinasjoner.
  • Ønskelig med gode datakunnskaper og erfaring fra systemer som UBW-HR, RS og BK360
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du kan vise til svært gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2-test
  • Ønskelig med erfaring fra lignende stilling, gjerne fra det offentlige.
  • Være utviklingsorientert og opptatt av god tjenestekvalitet.
  • Ha en åpen og inkluderende væremåte, være samarbeidsvillig og lærevillig
  • Personlig egnethet er en forutsetning og vil vektlegges.

Personlige egenskaper:

  • Du er serviceinnstilt og fleksibel
  • Du er nøyaktig og strukturert og trives med å jobbe innen satte tidsfrister
  • Du må kunne mestre hektiske perioder med ekstra arbeidspress
  • Du er ansvarsbevisst og har evne til å arbeide selvstendig
  • Gjennomføringsevne, selvgående og god arbeidskapasitet
  • Bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Endringsvillig
  • Du er god på veiledning, og kan bidra positivt til faglig utvikling
  • Må ha høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon.

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende tariff, for tiden 425.500 - 492.300, avhengig av ansiennitet
  • Fleksitid
  • Et godt arbeidsmiljø, hvor det er et stort fokus på å hjelpe hverandre i hverdagen
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • Bedriftsidrettslag innen flere idretter
  • Ansattrabatt på treningssenter
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    15.05.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5224, NESTTUN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5712610
  • Look here for other jobs from Bergen kommune