• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    22.04.2021
  • Anställningsform
    workTime.Deltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3707843
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 08.04.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Legevakt søker sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Legevaktens kjerneoppgave er å gi øyeblikkelig helsehjelp til Asker og Bærums innbyggere. Vi vurderer og behandler akutt sykdom og skade. Pasientene våre har tilstander som varierer fra allmennmedisinske til kompliserte tilstander som er i behov av rask helsehjelp og videre behandling i spesialisthelsetjenesten. Dette medfører at vi innehar en bredde i kunnskap som er unik. Arbeidserfaring fra legevakt er en attraktiv kompetanse. Asker og Bærum legevakt har økt drift som følge av covid-19 og trenger i denne forbindelse å ansette flere sykepleiere. Vi lyser ut vikariater med mulighet for forlengelse. I dag drifter vi ordinær legevakt med egen covid-19 legevakt i midlertidig bygg utenfor legevakten.

Stillingen er i todelt turnus med arbeid hver 3.helg.

Arbeidsoppgaver:

Som sykepleier ved Asker og Bærum legevakt

  • identifiserer og intervenerer du akutt syke pasienter
  • veileder du på legevaktssentralen
  • har du ansvar for å sikre forsvarlig helsehjelp, og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og gjeldende lovverk
  • samarbeider du med lege om behandling og undersøkelser
  • har du ansvar for pasientmottak og telefonkonsultasjoner

Alle medarbeidere forventes å dekke alle funksjoner ved legevakten etter opplæringsprogram. Opplæringen starter med generelt arbeid i avdelingen, så pasientmottak, via telefonkonsultasjon og avsluttes med teamleder. Progresjonens hastighet gjøres i samarbeid med leder og fagutvikler.     

Kvalifikasjoner:

  • Du er utdannet sykepleier med norsk autorisasjon, HPR-nr registreres i CV
  • Det er ønskelig med 2 års klinisk erfaring - helst fra akuttmedisinsk fagfelt, men erfaring fra hjemmesykepleie eller sykehjem er også aktuelt
  • Kjennskap til TRIAGE er en fordel
  • Du er fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Du har god språkforståelse
  • Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve Cl eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

 Vi ser etter deg som

  • har gode samarbeidsevner
  • er strukturert og engasjert
  • tar initiativ og er endringsvillig
  • har pågangsmot
  • kan balansere mellom å jobbe selvstendig og i team

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Allsidig og spennende fagfelt
  • Fagdager i turnus
  • Lønn- og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
  • Offentlig tjenestepensjonsordning

 

 Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    22.04.2021
  • Anställningsform
    workTime.Deltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3707843
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 08.04.2021