Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
22.04.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
3707843Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 08.04.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Legevakt søker sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Legevaktens kjerneoppgave er å gi øyeblikkelig helsehjelp til Asker og Bærums innbyggere. Vi vurderer og behandler akutt sykdom og skade. Pasientene våre har tilstander som varierer fra allmennmedisinske til kompliserte tilstander som er i behov av rask helsehjelp og videre behandling i spesialisthelsetjenesten. Dette medfører at vi innehar en bredde i kunnskap som er unik. Arbeidserfaring fra legevakt er en attraktiv kompetanse. Asker og Bærum legevakt har økt drift som følge av covid-19 og trenger i denne forbindelse å ansette flere sykepleiere. Vi lyser ut vikariater med mulighet for forlengelse. I dag drifter vi ordinær legevakt med egen covid-19 legevakt i midlertidig bygg utenfor legevakten.
Stillingen er i todelt turnus med arbeid hver 3.helg.
Arbeidsoppgaver:
Som sykepleier ved Asker og Bærum legevakt
- identifiserer og intervenerer du akutt syke pasienter
- veileder du på legevaktssentralen
- har du ansvar for å sikre forsvarlig helsehjelp, og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og gjeldende lovverk
- samarbeider du med lege om behandling og undersøkelser
- har du ansvar for pasientmottak og telefonkonsultasjoner
Alle medarbeidere forventes å dekke alle funksjoner ved legevakten etter opplæringsprogram. Opplæringen starter med generelt arbeid i avdelingen, så pasientmottak, via telefonkonsultasjon og avsluttes med teamleder. Progresjonens hastighet gjøres i samarbeid med leder og fagutvikler.
Kvalifikasjoner:
- Du er utdannet sykepleier med norsk autorisasjon, HPR-nr registreres i CV
- Det er ønskelig med 2 års klinisk erfaring - helst fra akuttmedisinsk fagfelt, men erfaring fra hjemmesykepleie eller sykehjem er også aktuelt
- Kjennskap til TRIAGE er en fordel
- Du er fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
- Du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
- Du har god språkforståelse
- Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve Cl eller tilsvarende
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- har gode samarbeidsevner
- er strukturert og engasjert
- tar initiativ og er endringsvillig
- har pågangsmot
- kan balansere mellom å jobbe selvstendig og i team
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Allsidig og spennende fagfelt
- Fagdager i turnus
- Lønn- og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
- Offentlig tjenestepensjonsordning
Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
22.04.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
3707843Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 08.04.2021