Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
13.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5893683Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 25.09.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Hamar kommune
Ledig stilling som fagutvikler - 100 % vikariat
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Helse- og mestringstjenesten i Hamar kommune endrer seg i takt med nye oppgaver for å imøtekomme endringer i befolkningens behov, medisinsk utvikling og nye arbeidsverktøy. Helse og mestring har som mål å legge til rette for økt mestring for brukeren og tjenester av god kvalitet for de som trenger det. Det er viktig for den enkelte og for samfunnet å benytte de ressurser, evner og muligheter innbyggerne selv har for å mestre hverdagen. Tjenestene har følgende satsingsområder: Frivillige og pårørende som ressurs, tidlig innsats med tilpasset hjelp, tjenester der folk bor, mestring og deltagelse, tjenester som virker sammen.
Vi søker DEG som brenner for å utvikle fremtidens bærekraftige helsetjenester! Vi trenger en engasjert og dyktig fagutvikler med god kunnskap om offentlige helsetjenester. Som fagutvikler vil du ha en sentral rolle i å utvikle og implementere faglige retningslinjer og prosedyrer, samt bidra til kompetanseheving blant våre ansatte. Du vil jobbe tett med ledelsen og øvrige ansatte for å sikre høy kvalitet på tjenestene vi tilbyr våre innbyggere.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig høyskoleutdanning innen helse
- Erfaring fra hjemmesykepleie eller tilsvarende tjenester
- Erfaring med fagutvikling og kvalitetsarbeid
- Kompetanse innen prosessarbeid og digitalisering
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne til å arbeide selvstendig og strukturert
- Gode IT-kunnskaper
- God forståelse av kommunal helsetjeneste og dens oppdrag
Personlige egenskaper:
- Du er utviklingsorientert
- Du er engasjert og samarbeider godt med andre.
- Du jobber strukturert og målrettet
- Du er engasjert og motivert for fagutvikling
- Du er fleksibel og løsningsorientert
- Du evner å inspirere og motivere andre
- Du har Interesse for bærekraft og innovasjon
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- En spennende jobb med varierte og utfordrende oppgaver
- Dyktige kollegaer
- Mulighet for å være med på å utvikle fremtidens helsetjeneste for innbyggerne i Hamar kommune
FELLES FOR ANSATTE I HAMAR KOMMUNE:
- Lønn etter sentrale og lokale avtaler
- Hamar kommune er en IA-bedrift og prioriteter bedriftsinternt attføringsarbeid
- Det tas forbehold om interne omrokkeringer på grunn av attføringsarbeid og overtallighet
- For stillinger der det er krav om førerkort, må dette fremlegges før tiltredelse
- Arbeidstakere ansettes i Hamar kommune på de vilkår som fremgår av lover, reglement og tariffavtaler, herunder medlemskap i KLP
- Den som tilsettes må før tiltredelse gi bekreftede opplysninger om tuberkuloseforhold/tuberkulinstatus og MRSA-status på eget skjema som vedlegges tilbud om stilling
- Fra 1. januar 2017 kreves politiattest for alle som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Attesten må forevises før tiltredelse
Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
13.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5893683Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 25.09.2024