Company
Lillehammer kommuneApplication deadline
03.02.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2626, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Number of positions
1Career-kode
4303596Look here for other jobs from Lillehammer kommune
- Updated 24.01.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillehammer kommune
Leder for Skurva bofellesskap
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Tjenesteområde tilrettelagte tjenester gir tjenester til personer med ulike funksjonsnedsettelser. Vårt fokus er at den enkelte tjenestemottaker skal oppleve mestring og utvikling ut i fra egne forutsetninger. Tjenesten og kommunen sin innretning av tjenesten er under konstant endring og du får muligheten til å være med å jobbe med fremtidige løsninger. Vi har flere spennende utviklingsprosjekt gående; ny praksismodell med Høyskolen i Innlandet, implementering av velferdsteknologi, digitalisering av fagsystem, og etablering av nytt bygg for arbeid og opplæring fra våren 2022. Vi søker etter en engasjert leder for Skurva boefellesskap som er opptatt av målgruppa og faget, god kultur og godt arbeidsmiljø for ansatte. Skurva er et av de største bofelleskapene vi har med stort spenn i faglige utfordringer og en engasjert personalgruppe.
Arbeidsoppgaver:
Ansvarlig for daglig drift knyttet til fag, personal og økonomiAnsvarlig for et helhetlig arbeidsmiljø
Ansvarlig for drift og utvikling tjenenesten
Arbeid med kontinuerlig forbedring og utvikling
Sikre god og riktig kompetanse hos de ansatte
Være pådriver for nyskapning både i egen avdeling og i Tjenesteområdet som helhet
Kvalifikasjoner:
Høyskoleutdanning, fortrinnsvis treårig helse-sosialfaglig. Personer med annen høyskoleutdanning kan også bli vurdert
Ledererfaring med stor forståelse for lederrollen
Erfaring og forståelse fra endring- og omstillingsarbeid
Kunnskap om målgruppa og målretta miljøarbeid, kjennskap til fag og strukturert faglig arbeid
IKunnskap og evne til samhandling på tvers av nivåer og fagfelt
Kompetanse på helse- og omsorgstjeneste loven §9, og saksbehandling av vedtak om tvang og makt
God økonomiforståelse
Kompetanse på turnusarbeid og turnusprogram
God skriftlig og muntlig framstillingsevne
Personlige egenskaper:
Være en tydelig leder som tar beslutninger og setter tydelig retningOpptatt av et godt arbeidsmiljø og kulturbygging
Samhandlingskompetanse og god kommunikasjonsevne
Evne til å jobbe selvstendig og systematisk
Evne til å tenke helhet og utvikling
Løsningsorientert og kreativ
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
Blir leder for en avdeling med stor variasjon i faglige utfordringerInngår i en ledergruppe med bred fagkompetanse og vilje til utvikling og nytenkning
Lede egne utviklingsprosjekt
Deltakelse i arbeidet med å utforme og utvikle gode tjenester
Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid, internt og eksternt
Lønn etter avtale, god pensjonsordning
Company
Lillehammer kommuneApplication deadline
03.02.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2626, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Number of positions
1Career-kode
4303596Look here for other jobs from Lillehammer kommune
- Updated 24.01.2022