• Bedrift
    Horten kommune
  • Søknadsfrist
    09.09.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3187, HORTEN
    HORTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6352879
  • Se her for andre jobber fra Horten kommune

Horten kommune

Landbruksrådgiver  

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du lyst til å bli kommunens landbruksrådgiver og bidra til å ivareta og utvikle landbruket i Horten kommune?

Horten kommune søker nå en engasjert landbruksrådgiver i fast 100 % stilling.
Hos oss får du muligheten til å jobbe tett på utviklingen innen jordbruk og skogbruk – og bidra til bærekraftige løsninger for arealbruk, klima, miljø og viltforvaltning.

Du vil bli en del av et lite, men kompetent team med to ansatte i landbruksavdelingen, og vil få ansvar for varierte og meningsfulle oppgaver som har betydning for lokalsamfunnet.

Den ledige stillingen er organisert under Plan- og utbyggingstjenester - et tverrfaglig fagmiljø som jobber med kart, reguleringsplaner, byggesaker og landbruk. Her vil du få samarbeide med dyktige kolleger på tvers av fagområder.

Vi kan tilby den rette ansatte:

  • en spennende og samfunnsnyttig rolle med stor faglig bredde
  • et inkluderende og engasjert arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • mulighet for faglig utvikling og påvirkning

Høres dette spennende ut?

Send oss din søknad – vi gleder oss til å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

 Krav:

  • Du må ha utdannelse innenfor relevant fagområdene, på bachelor- eller mastergradnivå. Relevant utdannelse kan eksempelvis være innenfor naturvitenskapelige fag. 
  • Krav om førerkort i klasse B. 
  • Saksbehandlingen er skriftlig og vi jobber digitalt, så gode skriftlige norskkunnskaper og gode IT-kunnskaper er nødvendige kvalifikasjoner.

Ønsker:

  • Erfaring med websak og kommunekart er ønskelig.
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning eller saksbehandling innen relevante fagområder. 

Personlige egenskaper:

  • For å kunne levere gode tjenester til våre innbyggere har vi behov for at du er flink til å samarbeide, og har gode kommunikasjonsferdigheter.
  • På vår arbeidsplass er det mange ting som skjer samtidig og vi har tidsfrister å forholde oss til. Det er derfor viktig at du er flink til å lage gode systemer for å holde oversikt og ha kontroll over sakene du jobber med.
  • Høy grad av faglig integritet og etisk bevissthet.
  • Vi er opptatt av å finne riktig person til denne stillingen, så dine personlige egenskaper vil i tillegg til dine kvalifikasjoner, være viktige for oss. 

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i en enhet med viktige og meningsfylte oppgaver.
  • Bedriftshelsetjeneste.
  • Rabatt på treningssenter.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Lønn etter avtale.

 

  • Bedrift
    Horten kommune
  • Søknadsfrist
    09.09.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3187, HORTEN
    HORTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6352879
  • Se her for andre jobber fra Horten kommune