• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4956036
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 14.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Lager- og logistikkmedarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100% fast stilling som lager- og logistikkmedarbeider på kommunalt hjelpemiddellager i Sandnes kommune. 
Kommunalt hjelpemiddellager består av 4 årsverk, 3 hjelpemiddelteknikere i tillegg til utlyst stilling. Avdelingen har ansvar for korttidsutlån av hjelpemidler, distribusjon og reparasjon av hjelpemidler til kommunens innbyggere som er søkt via NAV hjelpemiddelsentral, velferdsteknologi og montering samt oppfølging av trygghetsalarmer. Det ytes tjenester til brukere på institusjon, i brukers hjem, i barnehage og på skole. 
Stillingen er organisatorisk plassert under virksomhet Fysio- og ergoterapitjenester som består av avdelingene fysio- og ergoterapitjenester til voksne og Kommunalt hjelpemiddellager og fysio- og ergoterapitjenester til barn og Frisklivssentralen. 

Arbeidsoppgaver:

  • Mottak av hjelpemidler fra NAV Hjelpemiddelsentral, herunder lager, logistikk og planlegging av henting og utkjøring
  • Korttidsutlån av kommunale hjelpemidler- kundemottak, lager og logistikk
  • Utlevering og innhenting av hjelpemidler hos innbyggere 
  • Enkel montering av hjelpemidler og trygghetsalarmer

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev innen lager og logistikk eller tekniske fag 
  • Arbeidserfaring innenfor kundebehandling 
  • God teknisk innsikt 
  • God datakunnskap
  • Ønskelig med erfaring innen lager og logistikk 
  • Ønskelig med erfaring innen hjelpemidler og/eller velferdsteknologi 
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Du har gode administrative evner og er løsningsorientert og fleksibel 
  • Du har evne til å arbeide selvstendig og strukturert 
  • Du trives med en hektisk arbeidshverdag, og mestrer å sjonglere arbeidsoppgaver
  • Du mestrer å prioritere og fordele arbeidsoppgaver 
  • Du må kunne jobbe selvstendig og har god arbeidskapasitet
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner 
  • Du er utadvendt, positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø 
  • Det legges vekt på personlig egnethet 

Vi tilbyr:

  • En arbeidsplass med et godt tverrfaglig miljø
  • Faglige utfordringer
  • Meningsfylte arbeidsoppgaver
  • Rom for nytenkning og utvikling
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn som fagarbeider fra 389 000 til 460 300
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4956036
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 14.01.2023