• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    01.01.2026
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6472611
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
Ledigt jobb

Bærum kommune

Kvalitetsrådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du hjerte for eldreomsorgen og brenner for kvalitetsarbeid?
Liker du en variert hverdag, er god med folk og trives i et faglig engasjert miljø? Da kan du være den vi ser etter!

Lindelia sykehjem er et moderne og digitalt sykehjem der velferds- og frihetsteknologiske løsninger bidrar til trygghet for beboerne og effektive arbeidsprosesser for ansatte. Sykehjemmet har 120 beboere fordelt på 5 langtidsavdelinger, samt et dagsenter for hjemmeboende eldre.
Vi er et godt hjem – samtidig som vi leverer høy faglig kvalitet og omsorg. Vi jobber kontinuerlig med kvalitetsforbedring og utvikling, og deltar i flere innovasjons- og digitaliseringsprosjekter. Blant annet bruker vi VR-teknologi som undervisningsverktøy.

Som kvalitetsrådgiver får du en sentral rolle i å videreutvikle kvalitet, kompetanse og kultur på Lindelia sykehjem. Hos oss får du være med på å forme fremtidens eldreomsorg!

Har du spørsmål ta kontakt med Lars Sandene Tolpinrud tlf. 489 96 113 (kl. 08.00-16.00 på hverdager)

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier/vernepleier (HPR-nummer oppgis i søknaden)
  • Ønskelig med relevant videreutdanning innen kvalitets og risikoarbeid, og erfaring fra kunnskapsbasert praksis
  • Erfaring fra sykehjem eller annen helseinstitusjon
  • Erfaring med kvalitetsarbeid, internkontroll eller forbedringsprosesser
  • Svært god skriftlig og muntlig framstillingsevne (minimum nivå B2)
  • Høy digital kompetanse og interesse for velferdsteknologi

Personlige egenskaper:

Vi søker en person som er praktisk orientert og trives med å bidra aktivt i gjennomføringen.
Hvem er du?

  • Faglig trygg, engasjert og deler kunnskap med andre
  • Nytenkende, løsningsorientert og motiveres av utvikling
  • Interesse for velferdsteknologi og de mulighetene det gir
  • Har gode samarbeidsevner og ser verdien av et godt arbeidsmiljø, jobber godt i team
  • Opptatt av beboernes livskvalitet, faglig forsvarlighet og pasientsikkerhet

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • En nøkkelrolle i en spennende digitaliseringsprosess
  • Mulighet til å påvirke og utvikle kvalitetsarbeidet på Lindelia Sykehjem
  • Et inspirerende og utviklingsorientert fagmiljø
  • Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver
  • Et inkluderende og helsefremmende arbeidsmiljø med humor og arbeidsglede
  • Lønn etter Bærum kommunes regulativ
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Dagstilling med fleksitid

Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse.

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    01.01.2026
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6472611
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune