• Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    21.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5742168
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune
Ledig stilling

Molde kommune

Kundeservicekonsulent - vikar

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Beskrivelse av arbeidssted

ROR-IKT finner du midt i Storgata i Molde. Vi bistår våre kommuner med å finne de råeste løsningene innenfor kommunal sektor.

For å lykkes med å løse vårt samfunnsoppdrag trenger vi spesielt god serviceinnstilling, orden og kommunikasjon i vår Kundeservice. 

Virksomheten vår består av en munter gjeng som ønsker en ny medarbeider hjertelig velkommen.

 

Hovedoppgaver

ROR-IKT kan tilby en spennende hverdag med teknisk hjelp og feilsøking av etablerte tjenester, hjelp til utnyttelse av digitale verktøy og støtte til prosjekt og nye tjenester i ett større kommunesamarbeid. I din rolle som Kundeservicekonsulent er du ansvarlig for å hjelpe kunder, samt se etter muligheter for forbedring av opplæring, dokumentasjon og rutiner og bidra inn mot dette.

Stillingen er en del av vår avdeling for Kundeservice, som i dag består av 10 personer. Arbeidssted er i Molde, men vil kunne innbefatte oppdrag i Aukra, Hustadvika, Molde, Rauma og Vestnes kommune. 

Stillingen har fokus på:

  • God kundekommunikasjon
  • Identifisere, forstå kundens forutsetninger og behov
  • Oversikt og forståelse for et bredt spekter av systemer for alle sektorer i deltakerkommunene
  • Feilsøking og feilretting
  • Installasjon og reparasjon av PC-er
  • Oppsett av mobiltelefoner og nettbrett
  • Dokumentasjon
  • Utarbeiding av e-læring
  • Andre oppgaver kan legges til stillingen

 

 Kvalifikasjoner

Vi søker en medarbeider med:

  • høyere utdanning eller fagbrev, innen IT. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • kompetanse og erfaring med Kundeservice
  • god teknologiforståelse, være faglig oppdatert
  • god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • førerkort klasse B er en fordel

Vi ønsker at virksomheten vår skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet, og oppfordrer deg til å søke, selv om du ikke er 100% sikker på at du oppfyller alle krav.

Personlige egenskaper:

  • Sterk motivasjon og høy gjennomføringsevne
  • Resultat- og løsningsorientert, med evne og vilje til å ta ansvar og initiativ til forbedring og fornying
  • Interesse for digitale verktøy
  • En arbeidsmetodikk som er strukturert og ryddig
  • Nøyaktig og med evne til å dokumentere
  • Selvstendig og ydmyk med gode relasjonsegenskaper med evner å både lytte og dele.

I tillegg håper vi at du er:

  • En person med godt humør!
  • En person med drivkraft og energi
  • Personlig egnethet vektlegges.

 Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige arbeidsbetingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger
  • En hektisk og spennende hverdag hvor en har påvirkning på eierkommunenes IKT- og digitaliseringslandskap
  • Et faglig miljø med høy kompetanse og godt arbeidsmiljø

 

Søknad

Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes.

 

 

 

 

  • Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    21.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5742168
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune