Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
26.08.2022Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4709995Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 27.07.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bærum kommune
Kunderådgiver renovasjon
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bærum kommune, tjenestested Avfall og gjenvinning, har som hovedoppgaver ansvar for innsamling av husholdningsavfall fra kommunens innbyggere og innsamling av næringsavfall fra kommunale bygg. I tillegg har tjenestedet ansvar for drift av gjenvinningsstasjonen på Isi.
I avdeling Renovasjon som står for innsamling av avfall, er det ledig stilling som kunderådgiver. Stillingen vil inngå i et team som er førstelinje kundemottak for henvendelser angående renovasjon.
Avdelingen er i dag lokalisert midlertidig på Hamang i Sandvika. Fra vinteren 2023 flytter vi til nyoppusset Kommunegård.
Tiltredelse snarest.
Arbeidsoppgaver:
- Kundemottak og oppfølging av kunder, herunder besvare muntlige og skriftlige henvendelser fra kommunens kunder og leverandører
- Saksbehandling innenfor avdelingens ansvarsområde
- Kontrollere og godkjenne at standplasser og avfallsløsninger er i henhold til Renovasjonsforskriften og retningslinjer
- Arbeide kontinuerlig for økt kildesortering og bedre avfallskvalitet
- For øvrig bidra til at alle teamets og avdelingens oppgaver utføres på en tilfredsstillende måte
- Andre oppgaver etter avdelingens behov
Kvalifikasjoner:
- Utdanning og/eller erfaring innen administrative fag
- Må beherske norsk flytende (skriftlig og muntlig). Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 både skriftlig og muntlig
- Det kreves god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Det kreves førerkort klasse B
- Erfaring fra kommunal sektor og med god kjennskap til kommunalt styringssystem og saksbehandling er en fordel
- Det kreves gode generelle dataferdigheter, erfaring med bruk av Komtek (fagsystem) er ønskelig
- Stillingstittel med tilhørende lønnsplassering på bakgrunn av dokumentert kompetanse og erfaring
Personlige egenskaper:
- Strukturert, systematisk og ryddig arbeidsstil
- Utadvendt, tillitsvekkende og god relasjonsbygger
- Resultatorientert, målbevisst og pådriver
- Selvstendig og selvdreven men også god lagspiller
- Nysgjerrig og lærevillig samt interesse for avfall og sirkulær økonomi
Vi tilbyr:
- Flotte, nye lokaler fra vinter 2023
- Hyggelige kollegaer og et godt faglig arbeidsmiljø
- Introduksjonsprogram for nyansatte
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
26.08.2022Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4709995Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 27.07.2022