• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    26.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4709995
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 27.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Kunderådgiver renovasjon

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bærum kommune, tjenestested Avfall og gjenvinning, har som hovedoppgaver ansvar for innsamling av husholdningsavfall fra kommunens innbyggere og innsamling av næringsavfall fra kommunale bygg. I tillegg har tjenestedet ansvar for drift av gjenvinningsstasjonen på Isi.
I avdeling Renovasjon som står for innsamling av avfall, er det ledig stilling som kunderådgiver. Stillingen vil inngå i et team som er førstelinje kundemottak for henvendelser angående renovasjon.

Avdelingen er i dag lokalisert midlertidig på Hamang i Sandvika. Fra vinteren 2023 flytter vi til nyoppusset Kommunegård.

Tiltredelse snarest.

Arbeidsoppgaver:

  • Kundemottak og oppfølging av kunder, herunder besvare muntlige og skriftlige henvendelser fra kommunens kunder og leverandører
  • Saksbehandling innenfor avdelingens ansvarsområde
  • Kontrollere og godkjenne at standplasser og avfallsløsninger er i henhold til Renovasjonsforskriften og retningslinjer
  • Arbeide kontinuerlig for økt kildesortering og bedre avfallskvalitet
  • For øvrig bidra til at alle teamets og avdelingens oppgaver utføres på en tilfredsstillende måte
  • Andre oppgaver etter avdelingens behov

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning og/eller erfaring innen administrative fag
  • Må beherske norsk flytende (skriftlig og muntlig). Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 både skriftlig og muntlig
  • Det kreves god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Det kreves førerkort klasse B
  • Erfaring fra kommunal sektor og med god kjennskap til kommunalt styringssystem og saksbehandling er en fordel
  • Det kreves gode generelle dataferdigheter, erfaring med bruk av Komtek (fagsystem) er ønskelig
  • Stillingstittel med tilhørende lønnsplassering på bakgrunn av dokumentert kompetanse og erfaring

Personlige egenskaper:

  • Strukturert, systematisk og ryddig arbeidsstil
  • Utadvendt, tillitsvekkende og god relasjonsbygger
  • Resultatorientert, målbevisst og pådriver
  • Selvstendig og selvdreven men også god lagspiller
  • Nysgjerrig og lærevillig samt interesse for avfall og sirkulær økonomi

Vi tilbyr:

  • Flotte, nye lokaler fra vinter 2023
  • Hyggelige kollegaer og et godt faglig arbeidsmiljø
  • Introduksjonsprogram for nyansatte
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    26.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4709995
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 27.07.2022