• Företag
    Ål Kommune
  • Ansökningstiden
    04.07.2021
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3570, ÅL
    ÅL
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3941334
  • Se här för andra jobb från Ål Kommune
  • Uppdaterad 21.06.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Ål Kommune

Koordinerande eining - 50 % vikariat

Offentlig forvaltning

Ål kommune har ledig eit vikariat i 50% stilling med arbeid i koordinerande eining (KE).

Koordinerande eining i Ål er organisatorisk plassert under avdeling for rehabilitering, ergo- og fysioterapi med 50 % stilling frå helsesektoren og 50 % stilling i frå oppvekstsektoren.

Koordinerande eining er staden ein vender seg til vedrørande behov for koordinator og individuell plan (IP). Koordinerande eining har god oversikt over habiliterings- og rehabiliteringstilbod i kommunen og i helseregionen. Eininga er eit kontaktpunkt for tverrfagleg samarbeid. Den koordinerande eininga skal vere lett tilgjengeleg for brukarar og samarbeidspartar.

Arbeidsoppgåver
Som tilsett i koordinerande eining i kommunen vil du ha eit hovudansvar for å følgje opp eininga sine ansvarsområder.
Koordinerande eining har ansvaret for:
  • å vere pådrivar for å sikre heilheitleg og koordinerte tilbod til pasientar og brukarar med behov for tenester frå fleire fagområder, nivå og sektorar.
  • å vere eit kontaktpunkt for brukarar, interne og eksterne samarbeidspartar innanfor habilitering og rehabilitering.
  • å ha systemansvar for individuell plan for personar med behov for langvarige og samansette/koordinerte tenester.
  • å peike ut ein koordinator i samarbeid med brukar og den avdelinga som får det koordinerande ansvaret for individuell plan og ansvarsgruppe.
  • kompetanseutviklingstiltak for koordinatorar i kommunen.

Kvalifikasjonar
Minimum 3- årig helsefagleg utdanning på høgskule eller universitetsnivå. Det er ynskjeleg med: 

  • erfaringar med kommunikasjon med pasientar og pårørande.
  • erfaring ift. rettleiing og undervisning.
  • erfaring frå samarbeid mellom spesialisthelsetenesta og kommunehelsetenesta.
  • gode datakunnskapar.

Personlige eigenskapar
Me ser etter ein medarbeidar som har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Ein medarbeidar som har evne til å bygge nettverk, arbeide i team samtidig som du kan det å jobbe sjølvstendig, målretta og strukturert. For å kunne gjere jobben er det nødvendig at du er engasjert, fleksibel, kreativ og løysingsorientert. Du må ha evne å stå i krevjande situasjonar med høgt arbeidspress.  Me ynskjer å få med på laget ein medarbeidar som kan bidra til eit positivt arbeidsmiljø.

Personlege eigenskapar blir vektlagt.

  Me tilbyr
  • fagleg spennande, utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
  • høgt fagleg nivå og god fagdekking
  • høve til fagleg og personleg utvikling.
  • internundervisning og faglig påfyll.
  • full barnehagedekning i kommunen
  • hjelp til å skaffe bustad
  • lønn og arbeidsvilkår i samsvar til lov og avtaleverk, samt rekrutteringstillegg
  • pensjonsordning i KLP

 Politiattest

I Ål kommune må alle som skal arbeide innan helse og omsorg vise fram godkjent politiattest, som er nyare enn 3 månader ved tilsetting.

 Send søknad

Bruk elektronisk søknadsskjema som ligg på adresse www.aal.kommune.no under linken"Ledige stillingar". 
Søkjarar som ynskjer å vere unnateke offentlegheit må grunngje dette særskilt. I samsvar med Offentleglova § 25 kan
opplysningar om søkjarar bli offentleggjort sjølv om søkjaren har bede om å ikkje bli ført opp på søkjarlista, men dette vil du i såfall få varsel om.

 

 

  • Företag
    Ål Kommune
  • Ansökningstiden
    04.07.2021
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3570, ÅL
    ÅL
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3941334
  • Se här för andra jobb från Ål Kommune
  • Uppdaterad 21.06.2021