Ledigt jobb

Gjøvik kommune

Koordinator regionalt kompetansesamarbeid i Gjøvikregionen 100% fast st

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsplassen

Vi søker en engasjert og faglig dyktig koordinator for REKS, regionale kompetansesamarbeidet i helse- og omsorgssektoren. Stillingen vil jobbe mot hele Gjøvikregionen som består av kommunene Gjøvik, Nordre og Søndre Land, Østre og Vestre Toten.

Du vil ha ansvaret for koordinering og gjennomføring av kompetansehevende tiltak innenfor ulike fagområder innenfor helse- og omsorg, samt opplæring og formidling av nasjonale føringer.

Stillingen er organisatorisk tilknyttet Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester (USHT), Gjøvik kommune. USHT er en del av en nasjonal satsning som har som formål å styrke fag- og tjenesteutviklingen i helse- og omsorgssektoren. USHT arbeider med innovasjon, forskning, kompetanseheving og kvalitetsforbedring i praksisfeltet i samarbeid med kommuner, forskningsmiljøer og helsepersonell. 

 

 Arbeidsoppgaver:

Den rette personen kan i denne stillingen få brukt og videreutviklet:

  • kreativitet
  • faglig engasjement
  • digital kompetanse
  • formidlingsevne
  • Du blir en del av et stort nettverk.

 Du får ansvaret for å koordinere og gjennomføre kompetansehevende tiltak innenfor ulike fagområder i helse- og omsorgstjenesten. Du vil også få ansvaret for opplæring og formidling av nasjonale føringer. Dette arbeidet blir gjennomført i tett samarbeid med fag- og kvalitetsutviklere i hver av de fem kommunene og kollegaer i USHT. 

 

Du må regne med noe reisevirksomhet.

 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på minimum bachelornivå innenfor helse- eller sosialfag.
  • Vi ønsker en medarbeider med initiativ og pågangsmot og som ser kompetanse- og utvikling som noe inspirerende og positivt.
  • Du må være en tydelig og strukturert person som har evne og vilje til å samarbeide og som kan kommunisere og samarbeide med ulike fagmiljøer.
  • Du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Jobben krever også god IKT-kunnskap.
  • Personlig egnethet, evne til nytenkning og fleksibilitet vil bli tillagt stor vekt.
  • Du må ha førerkort.
Ønskede kvalifikasjoner: 
  • Erfaring fra helse- og omsorgssektoren
  • Erfaring med kunnskapsformidling 
Vi kan tilby:
  • Du får en unik mulighet til å delta i et spennende fagmiljø

  • Du får muligheten til å utvikle deg og tilegne deg ny kunnskap

  • Fleksitid
  • Mulighet for hjemmekontor
  • Medlemskap i Kommunal pensjonskasse (KLP)
  • Lønn etter avtale
Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.