• Företag
    Molde kommune
  • Ansökningstiden
    15.10.2020
  • Arbetsfunktion
    Fast Stilling
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    , Molde
    MOLDE
    search.country.NORGE
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3178228
  • Se här för andra jobb från Molde kommune
  • Uppdaterad 24.09.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Molde kommune

Koordinator Hjelpemiddelforvaltningen

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som koordinator ved Hjelpemiddelforvaltningen fra og med 01.01.2021. 

Arbeidssted
For tiden er Hjelpemiddelforvaltningen lokalisert ved Råkhaugen omsorgssenter, men det planlegges flytting til andre lokaler vår 2021. Ved Hjelpmiddelforvaltninga er det pr i dag til sammen 2,6 årsverk. Hjelpemiddelforvaltninga tilhører enheten Forebyggende helse- og rehabiliteringstjenester.

Hovedoppgaver og ansvar
Drift og koordinering av hjelpemiddelforvaltningen i kommunen:

  • Ansvar for kvalitetsmessig god formidling og sirkulasjon av hjelpemidler – herunder utlevering, lageransvar, lagerkontroll, oppfølging og vedlikehold i samsvar med gjeldende standarder og krav.

Bidra til utvikling av fremtidens hjelpemiddelforvaltning:

  • Ansvar for at hjelpemiddelforvaltningen anvender oppdaterte digitale løsninger for kommunikasjon, kontroll, tilgjengelighet og effektivitet.
  • Hjelpemiddelforvaltningen er godt koordinert med Molde kommune sin satsing på velferdsteknologi.
  • Ansvar for at det gis tidsriktig opplæring til innbyggere og samarbeidsparter med bruk av digitale verktøy der det er naturlig.

Både innbyggere, forvaltningen og samfunnet generelt digitaliseres i stor hastighet, og det er ønskelig med en moderne og fremoverlent hjelpemiddelforvaltning som tar i bruk muligheter som finnes og hjelper innbyggere og ansatte til det samme. Molde kommune har pågående utviklingsprosjekt for Smart hjelpemiddelforvaltning og velferdsteknologi.

Kvalifikasjoner:
Vi er åpne for ulik utdanningsbakgrunn på bachelornivå, for eksempel:

  • Relevant utdanning innen helsefag (bachelor med norsk autorisasjon)
  • Logistikk-faglig kompetanse
  • Formell kompetanse innen IKT

Erfaring:

  • Må kunne håndtere vanlige digitale verktøy som word, excel, teams, og spesifikke system som logistikk- og lagerstyringssystemer. Må i tillegg kunne håndtere oppsett, programmering og vedlikehold av hjelpemidler med digitale grensesnitt.
  • Erfaring fra, interesse for og innsikt i praktisk arbeid med mekaniske og tekniske løsninger.
  • Erfaring fra arbeid med tilrettelegging for aktivitet og deltagelse for klienter i hjem, skole, arbeid og institusjon.
  • Erfaring fra ulike typer utadrettet virksomhet, der kommunikasjon, samarbeid og samhandling er sentralt.

Vi søker en person som er faglig engasjert, fleksibel og tar ansvar, er selvstendig og har evne til å se løsninger. Gode evner til skriftlig og muntlig kommunikasjon og gode evner til samarbeid og samhandling. Må skape gode relasjoner til brukere, samarbeidsparter og kolleger. Personlig egnethet vektlegges.

Det er krav til førerkort i stillingen. 

Vi tilbyr
Gode samarbeidsforhold, tverrfaglighet og høyt fokus på kvalitet og utvikling.

Annet
Det er krav om politiattest.

Søknad

Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester må tas med til arbeidsgiver ved evt. intervju.

Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.

 

  • Företag
    Molde kommune
  • Ansökningstiden
    15.10.2020
  • Arbetsfunktion
    Fast Stilling
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    , Molde
    MOLDE
    search.country.NORGE
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3178228
  • Se här för andra jobb från Molde kommune
  • Uppdaterad 24.09.2020