Ledig stilling

Færder kommune

Koordinator helseteknologi

Offentlig forvaltning

For å forsterke og videreføre arbeidet med innføring av helseteknologiske løsninger til innbyggere i Færder kommune søkes det etter medarbeider i 100 % stilling.  Stillingen er p.t. organisert i stab hos virksomhetsdirektør helse. Til stillingen er det lagt arbeid hver 4. helg i hjemmebaserte tjenester.
 

Arbeidsoppgaver: 

  • Koordinere og være pådriver for implementeringen av helseteknologiske løsninger i virksomheten. 
  • Være pådriver for tjenesteutvikling og gevinstrealisering. 
  • Ha kontakt med brukere, medarbeidere, leverandører og samarbeidspartnere internt og eksternt.
  • Bidra i kartlegging av brukeres behov for teknologiske løsninger. 
  • Gi opplæring og veiledning til pasienter, pårørende og ansatte. 


Kvalifikasjoner: 

  • Helsefaglig utdanning
  • Erfaring fra arbeid med helseteknologi og digitalisering. 
  • Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid/prosjektledelse.
  • Førerkort klasse B  
  • Personlig egnethet vektlegges 

 

Personlige egenskaper: 

  • Har evne til å se brukerens ressurser og motivere til egeninnsats 
  • Er beslutningsdyktig og selvstendig, men liker å jobbe i team 
  • Er pålitelig og punktlig, og har evne til å planlegge, strukturere og prioritere 

 

Vi tilbyr: 

  • Faglig sterke og engasjerte kollegaer 
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse