Ledig stilling

Færder kommune

Heltidskoordinator

Offentlig forvaltning

For å forsterke arbeidet med heltidskultur i virksomhet helse søkes det etter en heltidskoordinator. Stillingen er 100%, og pr d.d organisert i stab hos virksomhetsdirektør helse.

Arbeidsoppgaver: 

  • Videreføre, koordinere og være pådriver for arbeidet med årsturnus i virksomheten. 
  • Samarbeide med ansatte, tillitsvalgte, verneombud, ledere og HR 
  • Være lederstøtte og bistå i utarbeidelsen av årsturnus og arbeidet med heltidskultur
  • Gi opplæring og veiledning i samarbeid med ledere  

Kvalifikasjoner:  

  • Høyere utdanning, fortrinnsvis på bachelornivå
  • Kompetanse innenfor prosessledelse
  • Kompetanse og erfaring fra prosjektarbeid, og god gjennomføringsevne
  • Kompetanse og erfaring innenfor relevant  lov- og avtaleverk
  • Erfaring med utarbeidelse av arbeidsplaner og arbeidstidplanlegging
  • God kjennskap til GAT som arbeidstidsplanleggingsverktøy
  • Kjennskap til og erfaring fra arbeid med årsturnus

Personlige egenskaper: 

  • Er beslutningsdyktig og selvstendig, og liker å jobbe i team 
  • Er pålitelig, punktlig og har evne til å planlegge, strukturere og prioritere 
  • Er positiv og bidrar til å engasjere ledere og medarbeidere 

Vi tilbyr: 

  • Faglig sterke og engasjerte kollegaer 
  • Godt arbeidsmiljø

 

  • Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse