Företag
Trondheim KommuneAnsökningstiden
16.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5094686Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
- Uppdaterad 27.03.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Trondheim Kommune
Kontraktsforvalter
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ved Innkjøpstjenesten er det ledig to faste 100 prosent stillinger som kontraktsforvalter.
Vi er på jakt etter deg som ønsker en variert og innholdsrik hverdag i skjæringspunktet mellom jus, økonomi, organisasjon og ledelse. Offentlige anskaffelser og god kontraktsforvaltning løftes frem som et viktig strategisk verktøy for å løse store samfunnsutfordringer lokalt og nasjonalt. Stillingene er nyopprettede.
Trondheim kommune investerer og handler for flere milliarder hvert år og er en betydelig markedsaktør. Gjennom krav og kriterier i konkurranser kan markedet påvirkes i ønsket retning. De store utfordringene for Trondheim kommune løses best gjennom samspill med næringslivet, og kommunen skal gjennom sine anskaffelser og kontraktsoppfølging bevisst stimulere til innovasjon og grønn omstilling.
Innkjøpstjenesten er en intern tjeneste organisert innenfor virksomhetsområdet næring, samferdsel, klima og miljø. Vi er kommunens kompetansesenter for offentlige anskaffelser og har ansvar for gjennomføring av anbudskonkurranser og forvaltning av kontraktsportefølje bestående av kommunens rammeavtaler. Det vil være tett samarbeid mellom innkjøpsrådgivere og kontraktsforvaltere. I stillingen som kontraktsforvalter vil du overta ansvaret for kontrakter etter at konkurranser er gjennomført av innkjøpsrådgiver.
Innkjøpstjenesten har i tillegg ansvar for kommunens anskaffelsesstrategi og innkjøpsreglement, rutiner og kontrollfunksjoner samt drift og support på kommunens e-handelsløsning og konkurransegjennomføringsverktøy Mercell.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning på bachelor/master nivå innen juridiske fag, innkjøpsledelse, økonomi eller tekniske fag
- Erfaring med kontraktsforvaltning, leverandørstyring og forhandlinger er ønskelig
- Erfaring og kunnskap om offentlige anskaffelser er en fordel
- Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning
- Gode digitale ferdigheter
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper:
- Evne til å arbeide selvstendig og i team
- God på samarbeid og nettverksbygging
- Analytisk, strukturert og nøyaktig
- Interesse for å utvikle fagfeltet
- Initiativrik
- Løsningsorientert
- Personlig egnethet og motivasjon vil vektlegges
Vi tilbyr:
- Utfordrende og spennende jobb med store utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
- Stor frihet til å påvirke egen arbeidsdag
Företag
Trondheim KommuneAnsökningstiden
16.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5094686Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
- Uppdaterad 27.03.2023