• Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    16.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5094686
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trondheim Kommune

Kontraktsforvalter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Innkjøpstjenesten er det ledig to faste 100 prosent stillinger som kontraktsforvalter.

Vi er på jakt etter deg som ønsker en variert og innholdsrik hverdag i skjæringspunktet mellom jus, økonomi, organisasjon og ledelse. Offentlige anskaffelser og god kontraktsforvaltning løftes frem som et viktig strategisk verktøy for å løse store samfunnsutfordringer lokalt og nasjonalt. Stillingene er nyopprettede.

Trondheim kommune investerer og handler for flere milliarder hvert år og er en betydelig markedsaktør. Gjennom krav og kriterier i konkurranser kan markedet påvirkes i ønsket retning. De store utfordringene for Trondheim kommune løses best gjennom samspill med næringslivet, og kommunen skal gjennom sine anskaffelser og kontraktsoppfølging bevisst stimulere til innovasjon og grønn omstilling.

Innkjøpstjenesten er en intern tjeneste organisert innenfor virksomhetsområdet næring, samferdsel, klima og miljø. Vi er kommunens kompetansesenter for offentlige anskaffelser og har ansvar for gjennomføring av anbudskonkurranser og forvaltning av kontraktsportefølje bestående av kommunens rammeavtaler. Det vil være tett samarbeid mellom innkjøpsrådgivere og kontraktsforvaltere. I stillingen som kontraktsforvalter vil du overta ansvaret for kontrakter etter at konkurranser er gjennomført av innkjøpsrådgiver. 

Innkjøpstjenesten har i tillegg ansvar for kommunens anskaffelsesstrategi og innkjøpsreglement, rutiner og kontrollfunksjoner samt drift og support på kommunens e-handelsløsning og konkurransegjennomføringsverktøy Mercell.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning på bachelor/master nivå innen juridiske fag, innkjøpsledelse, økonomi eller tekniske fag
  • Erfaring med kontraktsforvaltning, leverandørstyring og forhandlinger er ønskelig
  • Erfaring og kunnskap om offentlige anskaffelser er en fordel
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning
  • Gode digitale ferdigheter
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide selvstendig og i team
  • God på samarbeid og nettverksbygging
  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Interesse for å utvikle fagfeltet
  • Initiativrik
  • Løsningsorientert
  • Personlig egnethet og motivasjon vil vektlegges

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og spennende jobb med store utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
  • Stor frihet til å påvirke egen arbeidsdag
 

  • Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    16.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5094686
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 27.03.2023