• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    03.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5928390
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
Ledigt jobb

Oslo kommune

Konsulenter lønn/fravær og refusjon

Offentlig forvaltning

Har du stor interesse for lønns- og/eller fraværsfaget og vil jobbe med oss i et spennende fagmiljø? Vil du være med å videreutvikle Felles lønnstjeneste og bidra til et viktig samfunnsoppdrag? 

Vi ser etter deg som har interesse for eller erfaring innen lønn eller fravær, har god faglig forståelse og kan vise til oppnådde resultater. 
 

I Oslo kommune ivaretas lønns- og fraværsområdet i en felles lønnstjeneste for alle bydeler og etater. Vi har store ambisjoner for et sterkt fagmiljø og en effektiv produksjon, slik at over 50 000 ansatte og ca 20 000 oppdragstakere får riktig lønn til riktig tid.  I Lønns- og regnskapstjenester i Utviklings- og kompetanseetaten vil du få muligheten til å jobbe i et stort fagmiljø innen lønn, fravær, regnskap, kontroll og rapportering. 

 

Lønnstjenesten i UKE er organisert i tre seksjoner med til sammen ca 140 medarbeidere fordelt på 10 team.

 

Hos oss vil du jobbe i et team med 10-15 flinke kolleger. Vi er opptatt av å bygge et kompetent fagmiljø som preges av et godt samarbeid.  Vi justerer og forbedrer vår organisering løpende og ønsker deg som er fleksibel og ønsker å bidra på tvers av fag og team.  
 
 Vi har nå 3 faste stillinger og et mulig vikariat med de samme arbeidsoppgavene.   

Vil du høre hvordan det er å jobbe hos oss?
Dersom du ikke får trykket på lenken, kopier og lim inn denne nettadressen inn i nettleseren:

https://www.linkedin.com/posts/utviklings-og-kompetanseetaten_hva-er-det-beste-med-%C3%A5-jobbe-i-uke-er-det-activity-7232318098048000000-lAzP/?utm_source=share&utm_medium=member_ios

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor innen økonomi og administrasjon, regnskap eller tilsvarende. Relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet.
  • God kjennskap til lov- og avtaleverket innen fagområdet lønn og-/eller fravær
  • Fordel med god kjennskap til arbeidsprosesser og rutiner innen fagområdet lønn og-/eller fravær 
  • God systemforståelse og kunnskap om bruk av IT-verktøy 
  • Erfaring fra veiledning, brukerstøtte og opplæring 
  • Meget gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter

Personlige egenskaper:

  • Du er nøyaktig, kvalitetsbevisst og strukturert 
  • Du er selvstendig og effektiv 
  • Du er løsningsorientert og endringsvillig 
  • Du er serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner 

Vi tilbyr:

  • Fleksitidsordning
  • Mulighet for delvis hjemmekontor  
  • Moderne og nyoppussede lokaler sentralt på Helsfyr, et par minutters gange fra Helsfyr kollektivknutepunkt. 
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo Pensjonsforsikring  
  • Mulighet til å være med å påvirke og videreutvikle lønnstjenesten hos en av Norges største og mest komplekse organisasjoner 
  • Stillingen lønnes i lønnstrinn 32-39  (kr 569 400 til kr 638 600) i Oslo kommunes lønnsregulativ, avhengig av erfaring og kvalifikasjoner 
 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    03.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5928390
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune