• Företag
    Molde kommune
  • Ansökningstiden
    22.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5432548
  • Se här för andra jobb från Molde kommune
  • Uppdaterad 01.11.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Molde kommune

Konsulenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stillingstype

Det er ledig 2x100% 1-årig vikariat som konsulent ved seksjon Dokumentasjonsforvaltning og arkiv med mulighet for forlengelse.


Beskrivelse av arbeidssted

Dokumentasjonsforvaltning og arkiv ledes av seksjonsleder.
Seksjonen ligger under Administrasjonsavdelingen som er en av kommunedirektørens sentrale stabsavdelinger. 


Hovedoppgaver

Seksjonen har ansvar for kommunens dokumentforvaltning og arkiv for alle fagområder, systemansvar for kommunens digitale sak- og arkivsystem, systemansvar for forsendelsessystemet SvarUt/SvarInn samt integrasjoner og ulike støttesystem.
Uttrekk og avlevering til arkivdepot.
Molde kommune benytter i dag sak- arkivsystemet Public 360.
Dokument- og arkivtjenesten ivaretar kommunens sentrale postmottak og all post formidles videre elektronisk internt i kommunen.
Systemutvikling, opplæring, rådgivning og support for brukere av sak/arkivsystemet.

Stillingene innebærer blant annet deltakelse i flere daglige arbeidsprosesser, herunder:

  • Dokumentfangst og kvalitetssikring av dokumentasjon i hele organisasjonen.
  • Deltakelse i opplæring, rådgivning og support for brukere av sak-/arkivsystemet.
  • Posthåndtering, sortering, skanning og registrering.
  • Andre oppgaver som tilhører Dokumentasjonsforvaltning og arkiv.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant 3-årig utdanning innen fagområdet dokumentforvaltning og arkiv
  • erfaring/kjennskap til arkiv
  • erfaring/kjennskap til elektronisk dokumenthåndtering
  • kjennskap til kommunal forvaltning- generelt gode datakunnskaper
  • gode relasjons- og samhandlingsegenskaper
  • utviklingsorientert og strukturert
  • initiativrik, engasjert og lærevillig
  • behersker norsk muntlig og skriftlig
  • positiv serviceinnstilling
  • gode samarbeidsevner
  • evnen til å jobbe selvstendig og nøyaktig i en hektisk hverdag


Personlig egnethet vektlegges

Vi følger kommunens etiske regler der ærlighet og gode holdninger er en forutsetning.

 

Vi tilbyr

• En variert, utfordrende og spennende arbeidshverdag.
• Faglig og personlig utvikling, gode kollegaer og et godt arbeidsmiljø.
• Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale.
• Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.

 

Søknad

Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med til arbeidsgiver ved ev. intervju.
Elektronisk søknadsskjema skal benyttes.

 

Søkerliste

Søkerlisten kan bli offentliggjort.

 

  • Företag
    Molde kommune
  • Ansökningstiden
    22.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5432548
  • Se här för andra jobb från Molde kommune
  • Uppdaterad 01.11.2023