Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
12.06.2020Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlige tjenester og forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
2956515Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 03.06.2020
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillestrøm Kommune
Konsulent ved regnskapsseksjonen
Offentlige tjenester og forvaltning
Lillestrøm kommune har en ledig stilling som konsulent ved regnskapsseksjonen.
Regnskapsseksjonen i Lillestrøm har pr. idag 16 årsverk og er delt i tre ansvarsområder; «Fakturasenter», «Regnskapssenter» og «Overordnede oppgaver».
Lillestrøm kommune er en ny kommune fra 01.01.20. Organisere av ny regnskapsseksjon, samtidig med avslutning av 3 gamle kommuner, tar nødvendigvis litt tid med tanke på å rendyrke oppgavene mellom avdelingene. Den aktuelle stillingen må derfor påregne å utføre oppgaver ved både faktura- og regnskapssenteret.
Det å være med å bygge opp en ny regnskapsseksjon byr, i seg selv, på en unik mulighet. Vi har kommet langt i å digitalisere regnskapsprosessen, og vi jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø.
- Regnskapsrelaterte oppgaver.
- Oppgavene er eksempelvis, men ikke begrenset til:
- Etterkontroll av fakturaer og andre regnskapsbilag
- Bilagsføring av inn- og utbetalinger
- Avstemminger
- Kvalitetssikring av regnskap og merverdiavgift
- Fakturering
- Publikumshenvendelser
- Råd, veiledning og opplæring til enhetene.
- Bistå i utvikling av digitale løsninger og rutiner som sikrer effektivitet og god internkontroll.
- Relevant regnskapserfaring fra kommunal sektor vil bli vektlagt.
- Relevant høyere utdanning innen økonomi og regnskap, men dokumentert relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- Fortrinnsvis erfaring i – eller stor vilje og evne til å lære – oppgavene som ligger i stillingen.
- Kjennskap/erfaring med bruk av Visma Enterprise økonomisystem er ønskelig.
- Kjennskap/erfaring med Fakturering fra Visma Enterprise er ønskelig.
- God IT-kompetanse.
- Excel kompetanse.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
- Positiv, sosial og utadvendt.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig.
- Løsningsorientert, strukturert og trives med høyt arbeidstempo.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon.
- Trivelige arbeidskollegaer.
- God pensjons- og forsikringsordning.
- Yrkesskadeforsikring på fritid.
- Bedriftshelsetjeneste.
- Aktivt bedriftsidrettslag.
Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
12.06.2020Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlige tjenester og forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
2956515Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 03.06.2020