Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
07.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4704083Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 19.07.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Konsulent skole
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune ligger sentralt på Romerike med gode buss- og togforbindelser. Lillestrøm stasjon ligger kun ti minutter med tog fra Oslo S. Mer informasjon om skolene finner du på kommunens hjemmeside.
Garderåsen skole ligger i Lillestrøm kommune ca. 3 mil fra Oslo. Skolen ligger fint til med skogen som nærmeste nabo og en skolegård som innbyr til mye aktivitet. Uteområdene brukes både i skolens åpningstid og på ettermiddagene. Skolen har 294 elever og 40 ansatte fordelt på skole, SFO og Base 3 (en tilrettelagt avdeling for elever med multifunksjonshemninger/store sammensatte lærevansker). Ledelsen består av rektor, ass. rektor og leder/undervisningsinspektør SFO. Fra Lillestrøm stasjon er det god bussforbindelse til Garderåsen skole.
Arbeidsoppgaver:
- Betjene sentralbord
- Elektronisk arkiv og håndtering av post
- Gi informasjon og yte service til elever, ansatte, foresatte og øvrige samarbeidspartnere
- Innkjøp, bestillinger og varemottak
- Registrering av variabel lønn
- Attestere regninger og fakturabehandling
- Bestilling av arbeidskontrakter og sluttmeldinger til HR
- Behandle skademeldinger for elever og ansatte
- Administrative oppgaver knyttet til nye elever og behandling av permisjonssøknader
- Oppmelding av elever til PAS i forbindelse kartleggingsprøver
- Ansvar og oppfølging av utleie på skolen
- Låseansvar
- Enklere saksbehandling og andre kontoroppgaver
Kvalifikasjoner:
- Fagbrev i Kontor- og administrasjonsfaget, eventuelt 3-årig videregående skole innen handels- og kontorfag, eller tilsvarende realkompetanse. Relevant kompetanse kan kompensere for dette
- Det er en fordel om du også har kompetanse innenfor lønn og økonomi
- Du må ha høy IKT-kompetanse, helst mestre fagsystemene Vigilo, Visma, P360, Risk Manager
- Du må ha god skriftlig og muntlig framstillingsevne
- Før tiltredelse må det legges frem politiattest i tråd med opplæringsloven § 10-9, og om nødvendig, tilfredsstillende tuberkulinstatus i tråd med bestemmelsen i forskrift om tuberkulosekontroll
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsegenskaper
- Høy arbeidskapasitet
- Fleksibel, serviceinnstilt og løsningsorientert
- Evne til å håndtere varierende situasjoner og oppgaver som kan oppstå
- Evne til å jobbe selvstendig innenfor dine ansvarsområder
- Har engasjement og godt humør, vilje og evne til fornyelse og endring
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon
- Lønn etter hovedtariffavtale
- Gruppelivs- og yrkesskadeforsikring, inkl yrkesskadeforsikring på fritid
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
07.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4704083Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 19.07.2022