• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4313887
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 10.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Konsulent/saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Miljøarbeidertjenesten har ledig 100 % fast stilling som konsulent/saksbehandler.

Saksbehandling i henhold til helse-og omsorgstjenesteloven.

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling i forhold til enkeltvedtak jf helse- og omsorgstjenesteloven
  • Saksbehandling av klagesaker jf enkeltvedtak, helse- og omsorgstjenesteloven
  • Ansvar for statlig registrering og skriftlige rutiner i forhold til registeret
  • Ansvar i forhold til tilskudd til særlig ressurskrevende helse- og omsorgstjenester i  samarbeid med virksomheten og økonomiavdelingen
  • Tett samarbeid med avdelingsledere, fagansvarlige, fagkonsulent, saksbehandler og øvrige  medarbeidere i Miljøarbeidertjenesten
  • Kartlegging av søknader
  • Kartleggings-samtaler med bruker/pårørende/verger
  • Delta på samarbeidsmøter med virksomhetsleder/saksbehandler/fagkonsulent/avdelingsledere/fagansvarlige og miljøterapeuter i virksomheten
  • Delta på samarbeidsmøter med øvrige virksomheter i Nes kommune
  • Delta på samarbeidsmøter med eksterne instanser ved behov
  • For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov 

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole/universitetsutdannelse innenfor relevante helse- og sosialfag
  • Bred erfaring og kjennskap til brukergrupper i Miljøarbeidertjenesten
  • God kjennskap og kompetanse i forhold til lover og forskrifter innenfor arbeidsområde
  • Gode skriveferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner
  • Fleksibel
  • Trives i en hektisk arbeidshverdag
  • Trives med teamarbeid, men samtidig også kunne arbeide selvstendig

Vi tilbyr:

  • Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Kurs og kompetanseheving
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4313887
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 10.01.2022