Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
02.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4715031Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
- Oppdatert 04.08.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjøvik kommune
Konsulent politisk sekretariat og arkiv i 100 % vikariat
Offentlig forvaltning
Beskrivelse av arbeidssted:
Medarbeideren er ansatt i avdelingen service og arkiv som organisatorisk er plassert under sektor for administrasjon og forvaltning og teknisk drift (AFT). Det jobber i dag tolv personer i service og arkiv.
Vikariatet vil være fram til 15. oktober 2023.
Arbeidsoppgaver:Vikariatet vil i utgangspunkt være delt mellom arbeid i arkivet og politisk sekretariat, men den som får jobben, må også være forberedt på oppgaver i servicetorget ved behov.
Primæroppgaven i sekretariatet er å administrere politisk møtevirksomhet. Dette innebærer for- og etterarbeid når det er politiske møter. Her er det oppgaver som møteinnkalling, å klargjøre sakslister, protokoller, bestille møtemat, lokaler og delta på møter. Som politisk møtesekretær er det tett samarbeid og løpende kontakt med både administrasjonen og politikere. Du må regne med å jobbe noen kvelder.
Andre arbeidsoppgaver:
Oppdatere rutiner og retningslinjer
Administrere skjenkebevillinger
Utføre oppgaver i forbindelse med kommunevalget i 2023
Være daglig brukerstøtte for administrasjonen og politikere
Intern og ekstern postbehandling,
Arkivoppgaver der du også bistår andre ansatte i Gjøvik kommune
Utviklingsprosjekter innen digitalisering og øvrige driftsoppgaver.
- Du må være forberedt på å måtte steppe inn og utføre andre oppgaver i avdelingen ved behov
Kvalifikasjoner:
Vi ønsker oss deg med 3-årig høgskoleutdanning innen relevant fagområdet, gjerne med realkompetanse i tillegg. God realkompetanse kan erstatte krav om høgskoleutdanning.
Du må ha god IKT-kunnskap og god kjennskap til offentlig forvaltning, herunder forvaltningsloven, valgloven og annet relevant lovverk.
Vi ønsker også at du har god muntlig og skriftlig framstillingsevne.
Det er en stor fordel om du har erfaring med bruk av elektronisk sak- og arkivsystem. Vi i Gjøvik kommune bruker Acos Websak.
Vi ser etter deg som er nøye og etterrettelig og som trives med oppgaver som krever litt konsentrasjon.
Du bør være god til å samarbeide og liker å arbeide selvstendig i en travel hverdag.
Vi ønsker også at du er fleksibel og løsningsorientert og trives med digitale løsninger.
Du må takle press og tidsfrister og trives med et bredt spenn av arbeidsoppgaver.
Dersom du i tillegg er engasjert, liker å yte service og har godt humør, kan du være vår nye medarbeider.
En spennende, variert og faglig utfordrende arbeidsplass i et godt arbeidsmiljø.
Vi holder til i et helt nyoppusset rådhus.
God og fleksibel arbeidstidsordning og pensjonsordninger i KLP.
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
02.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4715031Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
- Oppdatert 04.08.2022